Udgifter på kat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2018

Anonym trådstarter

Pinkypie skriver:

Altså som andre har nævnt, det er nok fint at ligge 500 kr. Som budget til katten hver måned, om ikke andet så sæt de penge i har tilbage ind på en konto til uforudsete dyrelægeregninger ��..

Tror vel jeg giver små 350kr for forsikring, foder,kattegrus(tør og vådfoder),osv hvis vi regner pr.måned. ..

De penge jeg giver til dyreforsikring har vist sig nyttig , da hun har været rigtig syg 2 gange, på det godt 1,5 år hun har levet ..(hun havde noget med nyrene da hun var yngre), og der fik jeg næsten alle pengene tilbage ��..

Min kat er forkælet i hoved og rumpette(ofc), såå måske jeg ender på lidt mere end de 350 kr,nogle gange��

(hun får  Royal Canin-British shorthair  tørfoder+ royal canin/ Applaws vådfoder) ''.. 

Held og lykke med jeres kommende nye familie medlem

Hvad betaler I for den forsikring? Det er nok meget godt givet ud 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg vil lige høre hvad I bruger om måneden på at have kat. Altså til mad og grus. 

Generelt koster vores kat ikke så meget om måneden. Han får specialkost som er lidt dyrere end “normal”kost. 

Det dyreste har været det uforudsete. Vi har tre gange haft ham indlagt på dyrehospital grundet krystaller i urinen så han ikke kunne tisse. 

Alt i alt har han på 5 år kostet os mellem 15.-20.000kr hos dyrlægen. Kosten+alt andet ikke medregnet.

Anmeld Citér

21. februar 2018

Anonym

Husk at inde katte har gavn af at få ekstra af det pasta der hedder katte malt mener jeg . 

Det opløser hår boldene bedre så de ikke kaster op indendørs . 

Og køb kun kost til steriliseret katte hvis dette er foretaget.  

Anmeld Citér

21. februar 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Vi bruger i gennemsnit 1000 kr. Om måneden. Vi har 4 katte.. 

det dyreste er når de uforsete dyrlægeregninger kommer, derfor er forsikring en god ting at have. 

De fleste katte trives dog helst med en legekammerat, så derfor anbefaler man ofte at have to. Dog findes der da katte som trives helt alene. Det skal man lige overveje også  

vi bestiller altid fra zooplus.de og får leveret lige til døren, så slipper man for at bære på grus osv.  

Anmeld Citér

21. februar 2018

Anonym trådstarter

Lillefis90 skriver:

Vi bruger i gennemsnit 1000 kr. Om måneden. Vi har 4 katte.. 

det dyreste er når de uforsete dyrlægeregninger kommer, derfor er forsikring en god ting at have. 

De fleste katte trives dog helst med en legekammerat, så derfor anbefaler man ofte at have to. Dog findes der da katte som trives helt alene. Det skal man lige overveje også  

vi bestiller altid fra zooplus.de og får leveret lige til døren, så slipper man for at bære på grus osv.  

Godt tip!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.