skal/skal ikke? Om kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2009

Cris

Jeg ville sige, at det er vigtigere, at du ved, at den lille har det godt. Bagefter kan du hygge med andre ting... Men det er kun min mening. Jeg håber virkeligt, at babien ikke fejler noget!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2009

oo

minmau skriver:

Altså jeg ved ikke om jeg er den eneste i verden der har det somjeg har det, men jeg skal i hvert fald ikke have kønnet at vide. Det er da den største og sjoveste overraskelse man næsten kan få, når den kommer ud. Jeg synes det ville være virkelig kedeligt at vide det på forhånd!

Mht. indkøb af tøj og ting, så kan jeg slet ikke se noget problem, selvom man får købt nogle ting i forskellige farver, det er en baby da fuldstændig 100% ligeglad med. Kan en pige ikke have blåt tøj på f.e.ks.? Jeg har da altid haft blå som min yndlingsfarve, og jeg er da en pige Der må da også være masser af udstyr i andre farver end lige lyseblå og lyserød, hvis man har en skræk for at klæde et drengebarn i lyserødt eller et pigebarn i lyseblåt. Så kan man jo gå udenom lige de farver og gå efter grøn, gul, lilla, grå, hvid, whatever.....

jeg er rørende enig!

Anmeld

18. oktober 2009

Betina88

Men det er jo meget rart at få kønnet at vide , så man ikk' ska' stresse sig selv med at købe tøj i sidste øjeblik ..

men jeg ville ta' hjertescanningen først og bagefter kønsscanningen ..

Held og lykke med jeres lille guldklump .. Håber ikk' der sker noget med hjertet ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.