Efter nøje spekulationer, har vi også besluttet at vente. Så lang tid er der jo heller ikke til scanningen. Jeg ville bare så gerne snart igang med at køblle, og det er faktisk ret svært, når man ikke ved, hvad køn det er. Det er utrolig opdelt, og man kan ikke få særlig meget, der er kønsneutralt. Og det ville også være lettere med hensyn til navne-diskussion. Men vi venter og ser, hvad vi får at vide til hjertescanningen, og så krydser vi fingrene for, at den lille er rask, og så er det jo ikke så vigtigt, hvad køn det er, det kunne bare være sjovt at vide.
En anden ting, der lå i, at jeg gerne ville have en kønsscanning nu, oer fordi vi er blevet gravide ved kunstig befrugtning, det vil sige, at vi aldrig har haft muligheden for at overraske nogen med at vi blev gravide, de har alle vist, pæcis hvornår hvad skete,og de ved præcis hvornår vi skal scannes det forsekllige gange, og det kunne bare svære rart at have en lille ting for sig selv, på en eller anden måde har jeg behov for at få en eller anden form for kontrol over min krop igen, og en kontrol, der siger, at jeg fortæller tingene, når jeg er klar til det, og det er joikke sikkert, at man lige har lyst til at fortælle alt lige med det samme det sker. Det er nok bare mig, der er underlig.
Anmeld