hvor mange pommefritter spiser i 2 personer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Jeg tænker, det er fint at sige en halv pose per måltid (250 g per person), men jeg tænker også I skal beslutte, at I max må få "færdigmad" 1-2 gange om ugen. At skære ned er én ting, men hvis I spiser fish'n'chips hver dag er det jo heller ikke særlig sundt. Især ikke, hvis I heller ikke varierer jeres morgen- og middagsmåltid.

Husk, at I bør have ca 600 g frugt og grønt dagligt (hvoraf 400 g gerne skal være grøntsager), og pommes frites tænker jeg ikke kan tælle som grøntsager. Prøv i stedet at tage en (500 g) pose med frosne (lange grønne) bønner, som i ryster med to spiseskeer olie i en pose og salter let, og bager i ovnen i 40-45 min. Det er en super lækker og langt sundere erstatning for fritter. Og så med en smule bearnaise til (det er jo heller ikke sundt, hvis det druknes I en halv liter mayo eller anden "dip".

vi får pommes hver fredag skrev bare vi elsker det og kunne spise det hver dag. i en periode hvor jeg var syg levet vi af det da manden ikke kan lave mad og jeg ikke kunne men de sidste par år har det været weekend ret

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

17. februar

Anonym trådstarter

tak for svar. 

tror mit startindlæg var lidt rodet. 

vi spiser sundt i hverdagene.

men i weekenden giver vi os selv lov til at leve usundt  

Anmeld Citér

17. februar

A-1995

Vi bruger en hel pose 900gram il 2 voksne og 2 børn. (2 og 3 år)- der er kun ganske lidt tilbage hver gang ☺️

Anmeld Citér

17. februar

300515

Profilbillede for 300515

Vi tager ca 1 håndfuld til hver person.

Anmeld Citér

17. februar

Anonym trådstarter

tak for svar  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+