Tænker i over miljøet når i køber børnemøbler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Her går sengene i arv. Det er ikke bare noget der bliver smidt ud. 

Min datter har en leanderseng, som både er tremmeseng og kan blive til junior. 

Jeg tænker også, at produktionen af sengene er afgørende? Altså hvor meget miljøhensyn der bliver taget? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Martin Hansen skriver:

Arggg - lad os sige vi har en briks med sengehest. Barnet vil have en halvhøj, normalt vil man smide den ud og købe en halvhøj. Her kan du bare købe 4 ben = du smider ikke noget ud gennem hele processen  

Hånden på hjertet. Jeg kender ingen der ikke genbruger deres senge enten til egne børn eller sælger dem, hvis de skal have anskaffet nye. Markedet for brugte møbler/ting er gigantisk! Især til børn. Og det er da endnu mere miljøvenligt da der så slet ikke skal produceres en seng mere.

Som en anden siger, hvis du skal reklamere for dit produkt skal du nok nærmere slå på at det kan udbygges som man vil. Og måske sammenligne dine priser, garanti eller lign, med andre kendte mærker der i forvejen fungerer på samme måde medmindre det er produceret på en helt speciel miljøvenlig måde. Men det havde du nok nævnt så. 

Anmeld Citér

15. februar 2018

Troldemommi

Martin Hansen skriver:

Der er altid meget snak om miljø og CO2 udslip, og mange køber børnemøbler og så går der nogle år og så er de nød til at skifte seng? 

Tænker systemer som dem de laver hos www.manis-h.dk er syndsygt smart? Men hvad er jeres mening? 

Det kan godt være sengene er sindssygt-smarte, men din tråd er en sindsyg-dårlig reklame, så hvorfor prøver du på at pakke det sådan ind? 

Hvad får du ud af at sælge børnesenge? 

Du tror vel ikke selv på at vi købe senge i et væk til vores børn, og bare smider dem væk bagefter, i så fald skulle du undersøge målgruppen lidt bedre. 

Anmeld Citér

15. februar 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Martin Hansen skriver:

Jamen mange mærke kan ikke udbygges? Så folk smider hele tiden senge ud, for at købe nye - Børns behovs forandrer sig jo hele tiden og det samme gør størrelsen .. Det kan miljøet jo ikke li. 

Jeg synes faktisk at der er rigtig mange senge der netop tilbyder muligheden for at have den i længere tid end som så. 

Vi herhjemme har fx kun haft 1 seng til vores datter, dom nu er 3,5. Den seng hun har kan hun have til hun er omtrent 7 år. 

Så når hun en gang når teenagealderen og vil have en queen eller king side, kan det være hun kun har haft 2 senge i hendes liv. 

Det synes jeg da er meget, flot taget miljøet i betragtning.

Anmeld Citér

15. februar 2018

Allenavnevartaget

Nej, jeg tænker ikke over miljøet... jeg tænker over prisen. Hvilket du selvfølgelig også kunne sælge dit produkt på...

Dog er den eneste børneseng vi har købt fra ny, tremmesengen der nu bruges til barn nr. 2 og efterfølgende vil blive solgt eller foræret til hvem der nu skal have børn i omgangskredsen. Juniosengen arvede vi af en kollega da hendes søn fik en større seng fra sin fætter. - Så jeg tænker da at det bestemt må være lige så miljørigtigt som at bygge sengen om i tide og utide, fordi barnet ikke kan bestemme sig.

Desuden er der masser af senge på markedet, der kan det samme som den du reklamerer for. Ikke en eneste af dem har jeg haft lyst til at overveje til mine børn.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.