LYT skriver:
For næsten 14 dage siden fik vi endelig de to streger efter halvandet år hvor vi har forsøgt at få børn. Men som overskriften måske siger, så var lykken ikke så lang og i weekenden fik jeg ondt i venstre side og i dag begyndte jeg at bløde og “det hele” kom ud i dag. Det er dku svært og uretfærdigt. Men jeg må lære at leve med det.
Men jeg har læst at der af en eller anden grund, har været til at ægget ikke som normalt kunne transporteres til det “rigtige sted”. Der er herefter også større chancer for at det sker igen. Men er der nogle her inde der er blevet gravide og fået barn efter graviditet uden for livmoderen? Har brug for at tro på det igen

Jeg har haft 3 graviditeter udenfor livmoren, hvor af den ene endte i akut operation, hvor jeg fik fjernet en æggeleder.
Det var et sindsygt hårdt forløb og mistede troen så mange gange.. men endelig (dog ved ivf behandling) lykkedes det i første forsøg.. grunden til vi havde haft svært ved det og endte i så mange GUL påtænker lægerne er at de fimrehår der er i æggelederen, som skal transportere ægget tilbage enten var for få eller for korte, for der var fin passage da jeg blev tjekket og mine tal og hormonprøver var perfekte..
Men har i dag en skøn dreng på 1/2 år.. ved ikke om du søgte en historie med naturlig happy ending.. men lykkedes gør det næsten altid.. vejen dertil kan bare være lidt dum ❤️
Anmeld
Citér