Nogen mennesker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. oktober 2009

Kaufie

tænker bare ikke over hvad de gør og hvornår!

I aftes var William træt, så vi begyndte at putte efter badet kl 19.15. 2 min efter banker det på døren - claus går ud, jeg overtager godnat-læsningen - og så er det guhjælpemig min svigermor, der kommer med et ordenligt lokum af en bilbane til William. Hun var på besøg hos en veninde i nærheden, som lige havde brug for et par skruer - og fordi vi har hjulpet et par gange med ting og værktøj, så synes hun vi skulle have noget tilgengæld. Fair nok.

Men at komme med noget så fantastisk legetøj lige før puttetid - dét er bare ikke særlig gennemtænkt. Jeg er glad for at vi havde fået William ind på værelset 15-30 min før sædvanligt - ellers havde det været et mareridt at få ham i seng.

Nå, ville bare ud med det - bliver så hidsig når folk ikke tænker bare en lille smule - selvom det jo er af et godt hjerte!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2009

Plysbjørnen

Nej nogen folk er godt nok født uden hjerne på visse områder, min bror og svigerinde er nogen af dem.

Deres ynglingstidspunkt at komme på er gerne kl 11:30 (i weekenden), hvor børnene skal have mad og puttes.

Den ene dag havde jeg været så letsindig at invitere min svigerinde til Tupperware, gud hjælpe mig om ikke de kommer anstigende hele familien, min bror og svigerinde, et stk kropumulig unge på 2½ og en stor knægt på 12 år. det var så ikke lige beregnet.

Anmeld

13. oktober 2009

Lene76

hmmm sådan er både min egne forældre og mine sviger... tror ik de tænker over det....

Da jeg arb som dper, har jeg prøvet at siger til min mor at mellem 11,30 og 13 ska hun ik ringe for der spiser vi, skifter ble og putter men hvornår ringer hun......  og det slår aldrig fejl.

spændende og se hva han siger til bilbanen.....

Anmeld

13. oktober 2009

Kaufie

Lene76 skriver:

spændende og se hva han siger til bilbanen.....

Hans reaktion her til morgen (mens vi stadig havde lys): "Se Mor - en rutchebane!!"  Og så forsøgte han at kravle op på den. Så måtte jeg lige vise ham hvordan han skulle få bilerne til at "rutche" ned af sliskerne. Den bliver stensikkert et hit - men et stort skrummel - dét er den stadig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.