Hej med dig.
Lyder som om du har gjort dig nogle gode tanker, og hvilken vogn der er rigtig for lige netop jer kan ingen af os rigtig sige.
Men her er mine overvejelser.
Vi bor i byen, dvs den skal være let at komme rundt med og let at handle med osv. Han skal kunne ligge der længe og der skal være plads til en masse varer (vi havde ingen bil da han kom til verden).. Kvaliteten skal være i orden, så vi også kan bruge vognen til flere børn.
Vi forelskede os lynhurtigt i drejehjul. Og set i bakspejlet (min søn er 2 år nu) er jeg SÅÅÅÅ glad for at vi valgte dem. De er SÅ lækre at køre med når man skal handle, gå i igennem gågader osv. Ulempen er, at de fylder mere i en bil og så er de ikke super gode at køre terræn med (skov osv.).. Men det brugte vi den heller ikke særlig meget til.
Vi gik hurtigt væk fra kombivogn. Har ikke hørt særlig godt om dem og så synes jeg de skal lægge godt helt ned så længe så muligt, og det er vidst max 1 år de fleste kombivogne kan lægge helt ned (afhængig af barnet) og her havde han så ikke engang været 1 år da han er en lang dreng. Men kender andre der er glade for deres kombivogn.
Odder er i min optik den lækreste vogn, og boede jeg ikke i byen og ønskede drejehjul havde jeg valgt sådan en. Den har støtte hele vejen rundt om kassen og kører bare skide godt.
Vi valgte en Emmaljunga big star supreme med drejehjul. Er rigtig glad for valget. Min søn blev hurtig stor og sov for sidste gang i vognen her i efteråret, nu er han for stor og vi er gået over til klapvogn på ture og så sover han bare sin middagslur indenfor.
Tænk over hvad I skal bruge vognen til. Skal du kører meget i skov og terræn så ville jeg vælge en odder. Skal du køre meget i byen, handle i vognen osv - så ville jeg vælge en med drejehjul. Har du slet ikke et ønske om at han skal sove særlig meget i vognen udenfor - så er kombivogn måske en ide.
Anmeld
Citér