Forhåbentlig snart i fertilitetsbehandling, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar

Frøken90

Anonym skriver:

Det er meget rart ikke at være den eneste der har det på den måde. Mine tanker omkring baby fylder rigtog meget. Jeg har ikke lyst til at omgås gravide og babyer, da jeg er så bange for at bryde sammen og blive nødt til at fortælle om hele forløbet. Det er min største frygt. 

Hmm det lyder underligt. Er i da blevet undersøgt? Der kan jo være mange årsager, også skjulte som man ikke selv i skyld i (i vores tilfælde, og jeg føler skyld)

Jeg tror umiddelbart at man starter med at blive henvist til det offentlige (sygehuset) hvor de undersøger jeg begge. Jeg håber at i finder ud af hvad der evt er galt. Det kan jo også være uforklarligt.

Vi røg direkte til privat, da vi utroligt nok har kun få et barn naturligt inden mit ks  dumme læger der pressede mig til det ( selvom de gjorde det for at undgå at mit arvæv fra tidligere operation skulle gå i stykker - det er livsfarligt)

Har det fuldstændig ligesom dig... 

Vi blev undersøgt før ved tidligere læge, men grundet flytning har vi skiftet til en anden, der forhåbentlig har en anden mening end “i gør det bare forkert...” så vi må bare vente og se til slutningen på måneden, hvor det er tid til lægebesøg. 

Gik ellers to dage over mens indtil i dag, hvor der er begyndt at komme tegn på mens. Har dog haft smerter i en uge, men ingen tegn før i dag. Havde ellers håbet på et mirakel :-( 

øv, det er jeg ked af at høre (det med ks) 

håber snart det lykkes for jer!

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

16. februar

Anonym

Har det fuldstændig ligesom dig... 

Vi blev undersøgt før ved tidligere læge, men grundet flytning har vi skiftet til en anden, der forhåbentlig har en anden mening end “i gør det bare forkert...” så vi må bare vente og se til slutningen på måneden, hvor det er tid til lægebesøg. 

Gik ellers to dage over mens indtil i dag, hvor der er begyndt at komme tegn på mens. Har dog haft smerter i en uge, men ingen tegn før i dag. Havde ellers håbet på et mirakel :-( 

øv, det er jeg ked af at høre (det med ks) 

håber snart det lykkes for jer!

Det lyder som en meget uprofessionel læge i har haft! Hvis man aktivt prøver at bliver gravid og "hygger" hver 2-3 dag, kan man intet forkert gøre.

Jeg håber at jeres nye læge tager jer mere seriøst ☺

Øv! Kan godt forstå det er irriterende, desværre er det normalt at "gå over tid" engang imellem.

Det er jeg også  Det har jo ødelagt mit liv på en måde. Har de ondeste "smerter" i underlivet idag.  for et mirakel - men det kan også være de ondeste menssmerter der er på vej.

Anmeld Citér

16. februar

Anonym

Frøken90 skriver:

Hej alle sammen :-)

vi begynder forhåbenligt snart i fertilitetsbehandling. Vi skal til læge senere på måneden, have lavet en udredning og have taget blodprøver for at høre om det videre forløb.

Mit spørgsmål er så: 

Hvordan har jeres forløb foregået? Og hvordan har det været for jer? (Hvis i ikke har lyst til at dele ud af det, er det også helt okay) :-) vidste jeres arbejdsplads/studier mv. at i skulle i fertilitetsbehandling?  

jeg føler bare jeg er et følelsesmæssigt rod! Vi smed pillerne i februar 2015 og intet er der sket. Vi fik at vide at vi bare hyggede på de forkerte dage... hmm! Jeg kan mærke på mig selv at jeg snart giver op... Jeg vil så gerne opleve den kæmpe lykke som alle jer andre, og jeg håber at det snart lykkes for os alle sammen! :-) 

hav en dejlig mandag! 

Hello! Jeg startede i fertilitetsbehandling efter at have prøvet i 2 år. Da vi startede fik vi taget blodprøver og afleverede sædprøver. Min mands sæd var fint - jeg havde pcos. Jeg tuede brølede (ja, altså har aldrig fejlet noget og jeg misforstod al information. Jeg troede bare ikke jeg kunne få børn!)... vi er begge midt 20’erne :-) 

nå.. men jeg skulle ind og have skyllet mine æggeledere, for at se om der var fin passage - og det var der! (Men av man, det gjorde pisse ondt) men Jeg fik også en celle skrabning oven i... 

Men dagene gik. Pludselig stod jeg med en positiv test!! Vi havde ikk startet nogen behandling, men var blevet det på naturligvis! Vi ringede op til klinikken og de fortalte, at de faktisk har oplevet folk selv er blevet gravide efter de har fået skyllet æggeledere  Jeg er nu 6+2. 

Alt held og lykke fremadrettet. Det skal sgu nok lykkedes, man skal bare slappe af (så meget sagt) og lade de professionelle hjælpe en .. 

Anmeld Citér

16. februar

Anonym

Frøken90 skriver:

Hej alle sammen :-)

vi begynder forhåbenligt snart i fertilitetsbehandling. Vi skal til læge senere på måneden, have lavet en udredning og have taget blodprøver for at høre om det videre forløb.

Mit spørgsmål er så: 

Hvordan har jeres forløb foregået? Og hvordan har det været for jer? (Hvis i ikke har lyst til at dele ud af det, er det også helt okay) :-) vidste jeres arbejdsplads/studier mv. at i skulle i fertilitetsbehandling?  

jeg føler bare jeg er et følelsesmæssigt rod! Vi smed pillerne i februar 2015 og intet er der sket. Vi fik at vide at vi bare hyggede på de forkerte dage... hmm! Jeg kan mærke på mig selv at jeg snart giver op... Jeg vil så gerne opleve den kæmpe lykke som alle jer andre, og jeg håber at det snart lykkes for os alle sammen! :-) 

hav en dejlig mandag! 

Udover det.

min chef ved at vi prøver og i fertilitetsbehandling. Det samme ved min mands leder. 

Det har skabt frihed og en forståelse når vi har bedt om fri, selv få dage før

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.