Frøken90 skriver:
I følge mine beregninger (hvis jeg skal) kan jeg tidligst blive insemineret ca. d. 26/3 og der har jeg fri i forvejen. Vi når det nok ikke før, da jeg har en tid ved lægen d. 26/2.
Jeg har det på samme måde som dig. Jeg ville aller helst kunne blive naturligt gravid, men af en eller anden grund er det ikke lykkes de sidste tre år og jeg er knust omkring det. Og hvis det heller ikke kan lykkes via hjælp, ville jeg ikke kunne bære at folk vidste det og spurgte ind til det både på arbejde og privat. 
Hvornår du bliver insemineret kommer an på flere ting. For det første hvornår din mens kommer og derudover hvor hurtigt din/dine ægblærer vokser.
Ved du om de vil inseminere i din egen cyklus eller om du skal stimuleres med hormoner?
Du vil skulle tage en ægløsende sprøjte ca 1 1/2 døgn før du insemineres.
Vi har ikke fortalt det da vi ikke har lyst til at få negative reaktioner fra familie og venner. Og som du skriver ønsker vi heller ikke at blive spurgt ind til forløbet hele tiden. Så ville det kun være mig der skulle komme til dem, hvis jeg havde brugfor at tale om det. Det tror jeg de vil have svært ved at overholde.
Og så har jeg som bonus en svigermor der ikke jan tie stille. Så snart man fortælle hende noget, går der 5 min og så ved hele familirn det 
Synea helt klart at du skal lytte til dig selv og gøre det du synes er det bedste for dig.
Anmeld
Citér