Jeg tror bare det er fordi jeg virkelig er solgt j navnet Mercedes jeg har ønsket det navn siden jeg fik afvide jeg ventede piger men min mand kan simpelhent ikke fordrage navnet og tænker på bil mærket Mercedes . Men jeg tænker helt anderledes
!
Jeg elsker navnet Johanne ! Men syntes bare ikke navnet spiller godt sammmen med navnet Mynthe men før vores datter kom og sagde Mynthe (min mand havde forslået det men han skal altså ikke have lov og bestemme begge gange
) .
Min egen bedstemor jeg har et meget nært forhold til hedder Hanne ! Men jeg bryder mig ikke om navnet Hanne i sig selv men både mig og manden syntes Johanne var så fint og vi har bare ikke kunne afslå det helt, men samtidigt har hun bare heddet mynthe lige siden vi fik afvide det var en pige så det kan jeg bare ikke forholde mig til hun pludselig skulle hedde Johanne som fornavn pludselig . Navnet Mathilde kommer for tæt på vores datter som hedder Thilde til fornavn så syntes ikke de skal minde om hinanden da folk ofte tror vi kalder hendes thilde som afkortelse , navnet Marie er jeg slet slet ikke vild med har faktisk aldrig kunne lide det . :-(
Men sidder og tænker om vi skal døbe hende det eller hun bare ikke skal have nogen mellemnavn
for syntes virkelig bare ikke det passer sammen som mynthe Mercedes men det nok også fordi mit hovede bare syntes det klinger skide godt ha ha :-D
Anmeld
Citér