hvornår fik i kønnet afvide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2009

SaNiNa

Vi fik det af vide da jeg var 28+2 henne ville rigtig gerne have haft det afvide til md scanningen men hende som scannede os var en sur dum ko

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2009

forår

Jeg var til MD scanning da jeg var i uge 20, men den lille bandit ville ikke vise noget, til min store skuffelse.

Så jeg betalte for en kønsscanning da jeg var i uge 23, som viste en lille pige

Anmeld

13. oktober 2009

Mor til L&S

Hej

jeg tror ikke at du skal regne med noget til NF scanningen. Til MD scanningen ca uge 20 kan de for det meste se det, men den lille kan jo ligge så de ikke kan se kønnet. Så må man jo betale sig fra det..

Knus Jette 16+0

Anmeld

13. oktober 2009

vatten

Jeg fik det at vide, da han blev født Det var dejligt at have en lille overraskelse tilbage til selve dagen

Anmeld

13. oktober 2009

LMM

Skytten0111 skriver:

Hej alle... lige et åbent spørgsmål.

Jeg er selv i 8+4 uger henne. og jeg har jo lige været hos lægen i onsdags, altså da jeg var i 8+0 uge. Min læge sagde så at hos nogen kunne man se kønnet i 12 uge, -Afhængig af hvordan den lille ligger i maven.

Men altså så er spørgsmålet så; hvor mange af jer kunne se kønnet allerede i 12 uge?

Det skal i øvrigt lige siges at det KUN handler om hvilken farve jeg/familierne skal købe alle baby tingene i. Men at jeg kun har et ønske til mit barn og det er at det er sundt og raskt...

Skytten.

Jeg blev scannet i uge 12 og der kunne man ikke se noget!! der er barnets kønsdele ikke helt udviklet!! jeg er nu i uge 20 og har lige fået kønnet afvide og det var tydeligt.. så har du også noget og gå og glæde dig til

Anmeld

13. oktober 2009

katjabt

de vil som regel først gi et bud på kønnet efter uge 18... fik det selv afvide i uge 19

Anmeld

13. oktober 2009

Skytten0111

Uha, men der er jo bare længe til for mit vedkommene... ØvØv... Meen man kan jo altid håbe..  Jeg kan i hvert fald ikke vente med at finde ud af det til at den lille kommer, skal bare vide det så hurtigt som muligt.... Det er jo min første graviditet, så alt skal jo bare købes. Altså hvis jeg viste at man kunne se kønnet ved en 3d-skanning så ville jeg da hellere end gerne betale for det..

Ved i om der er bedre chancer ved en 3d end den alm ?

Anmeld

13. oktober 2009

hc=k

altså man kan ikke se forskel på en pige og en dreng før efter 17 uge.
Inden da ligner de alle drenge fordi pigernes kønsorganer sidder udvendigt til ca. 17 uge.
Man må vente i spænding, dem der fortæller at de har fået kønnet afvide før har været meget heldige at der er "Gættet" rigtig, men det er urealistisk.

Jeg var 21+2 da jeg fik afvide at jeg skulle have en dreng og det var til MD og min søster var 26+? for der kunne de ikke se det til MD.
Du skal ikke sætte forventningerne alt for højt om at se kønnet til MD for det er ikke alle der kan få det afvide der og ikke alle læger der vil scanne for at se det.

Anmeld

13. oktober 2009

AstridM

Jeg er scannet hver 3. uge med begge pigerne og tidligst i uge 18 fik jeg at vide, fik svar i uge 17 med den ene og 18 med den anden.

Anmeld

13. oktober 2009

Lise

Det er jo min første graviditet, så alt skal jo bare købes.

Altså hvis jeg viste at man kunne se kønnet ved en 3d-skanning så ville jeg da hellere end gerne betale for det..

Ved i om der er bedre chancer ved en 3d end den alm ?

Ved en kønsscanning, som mange klinikker tilbyder fra uge 17 er der en garanti, forstået på den måde at hvis ikke barnet viser kønnet til scanningen, så får man en ny scanning gratis. Så hvs man køber en kønsscanning, så bliver de ved til de ser kønnet.

Og bare rolig - du skal nok nå at købe det hele  V købte intet før efter MD scanningen første gang, og vi det nåede alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.