hvornår fik i kønnet afvide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.339 visninger
22 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

Skytten0111

Hej alle... lige et åbent spørgsmål.

Jeg er selv i 8+4 uger henne. og jeg har jo lige været hos lægen i onsdags, altså da jeg var i 8+0 uge. Min læge sagde så at hos nogen kunne man se kønnet i 12 uge, -Afhængig af hvordan den lille ligger i maven.

Men altså så er spørgsmålet så; hvor mange af jer kunne se kønnet allerede i 12 uge?

Det skal i øvrigt lige siges at det KUN handler om hvilken farve jeg/familierne skal købe alle baby tingene i. Men at jeg kun har et ønske til mit barn og det er at det er sundt og raskt...

Skytten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

CarinaSB

Jeg kunne ikk få det afvide .. Jeg fik det først afvide da jeg var 16+5 .. og der havde jeg betalt en scanning på privat klinik ..

Anmeld

12. oktober 2009

Ansemusen

Men tror I ikke man kan spørge om de kan se det til NF? Tænker, hvis nu de KAN se det, så vil de fleste vel gerne sige det.. Håber vi får en sød en som giver sig god tid. Kunne være skønt at vide det før tid! Overvejer ellers en 3D scanning på privatklinik. Har fundet et godt sted som tager 700 indtil uge 12. Men nu må vi se. Måske vi bare venter til MD og håber på at de kan se det!

Anmeld

12. oktober 2009

Skytten0111

Men tror i at det er en lille del af alle gravide der kan se kønnet i 12 Uge?

Kender i ikke det at i næsten ikke kan vente med at købe lidt... -Men alt i neutrale farver er ikke altid lige det man vil have...

Anmeld

12. oktober 2009

Ansemusen

JO! Jeg føler næsten ikke jeg kan vente to måneder endnu  Men kan jeg jo blive nødt til, hehe!

Anmeld

12. oktober 2009

qp

Ansemusen skriver:

Men tror I ikke man kan spørge om de kan se det til NF? Tænker, hvis nu de KAN se det, så vil de fleste vel gerne sige det.. Håber vi får en sød en som giver sig god tid. Kunne være skønt at vide det før tid! Overvejer ellers en 3D scanning på privatklinik. Har fundet et godt sted som tager 700 indtil uge 12. Men nu må vi se. Måske vi bare venter til MD og håber på at de kan se det!

Jeg ville vildt gerne have det, at vide til NF... men de sagde, at de ik kunne se noget. Det tror jeg nok er fordi de ikke kunne bruge mere tid på det, NF scanningen er jo for, at se om baby vokser som den skal og har det godt - det er ligesom det de fokuserer på og bruger scanningstiden på. MEN du får billeder med hjem og tro mig - dem kan man slet ikke få nok af, at kigge på!!  .... Så kan man godt liiige holde det ud et pr uger mere indtil man får kønnet, at vide.

KH qp

Anmeld

12. oktober 2009

Skytten0111

Altså jeg bliver helt fnidret af bare at gå forbi babysam eller ligende... For mit vedkommende betyder kønnet ikke noget, det vigtigste er at den lille har det godt..

Meeen... Min sviger-familie håber meget på en lille dreng.. men det har også baggrund i, at min forlovedes ældste bror har 4 piger og venter endnu en lille pige om 3 måneders tid... men selvfølger helbredet frem for alt også der...  

Anmeld

13. oktober 2009

frk andreasen

jeg skal først til md scanning den 6 nov når jeg er 20+5 uger henne. jeg glæder mig bare som et lille barn til at få afvide hva der gemmer sig derinde. det klør i mine fingere når jeg går forbi noget baby tøj glæder mig bare til at jeg kan komme igang med at shoppe baby tøj. hvis det er en pige så skal jeg faktisk ikke købe noget for har alt fra min datter af. men hvis det er en lille dreng så skal der baby shoppes

hvis det ikke kan ses til scanningen så må vi batale for at få en kønsscanning.

knus.

Anmeld

13. oktober 2009

Cris

Når han blev født   Det var fantastisk. Og vi ved det hellere ikke med nr 2, men om et par uger finder vi ud af det, om der kommer en lille bror eller søster

Anmeld

13. oktober 2009

svaller

Vi fik det at vide til gennemscaning, da jeg var i uge 21. En lille pige  Sund og rask. Jeg spurgte så heller ikke om det da jeg var til nf. Men jeg mener ikke det er så tit de kan se det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.