Laver i madplaner? Og er det også bleer, shampoo osv. ? Tænker også det burde kunne lade sig gøre hvis man er bevidst om ens indkøbsvaner. Pt bruger vi det dobbelte og det er så dumme penge, syntes jeg. Hvad med tøj, frisør osv. hvad bruger i til det? 
Jeg laver ikke madplaner som sådan. Men jeg handler kun 1 gang om ugen, og jeg kigger efter tilbud og vælger en ret til ca 5 dage om ugen. Så har vi typisk en dag med rester og en med noget spontant af hvad der nu er... Men hvis man har tendens til at være lidt for spontan, er det en god ide med en madplan. Lav evt en for en måned og genbrug den, så du ikke skal starte forfra hver gang.
Det er inklusive bleer (til den lille) som jeg kun køber på tilbud i Bilka eller fra Rema1000 når der ikke er tilbud, og shampoo mv køber jeg i større mængder når det er på tilbud.
Tøj får jeg en del af til børnene fra min mor, ellers er det typisk fra H&M. Frisør osv bruger vi ikke, da min mand er en knag til at klippe. Det er ikke selvvalgt at budgettet er så stramt, men det er hvad der er, og det fungerer udemærket.
Derudover så handler jeg typisk ind i Aldi, Rema 1000 og Netto. Der er mindre fristelser end f.eks. Bilka.
Anmeld
Citér