Eksperthjælp: Hvordan kan jeg finde mine børns far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. januar

Helene Treschow

Hvordan kan jeg finde mine tvillingers far? De er
Voksne Idag, men alligevel kunne jeg godt tænke mig at de kender deres far

Helenes svar

Kære mor til tvillinger

Jeg tænker, at du i forbindelse med registrering af din graviditet eller ved fødslen har oplyst, hvem der er børnenes far, og dermed kender navnet på ham. Og at dit spørgsmål dermed har mere karakter af  "detektiv-arbejde". Har du eller dine børn søgt efter ham på Facebook, eller andre steder? Måske du kender hans seneste opholdssted?

Du er velkommen til at ringe til mig på 53 73 71 79, så vi kan få vendt mulighederne - det kommer jo også lidt an på, hvad du evt. allerede har forsøgt dig med.

Gode hilsner fra

Helene

Helene har stor erfaring med at rådgive og føre sager om forældremyndighed, børns bopæl og samvær. Helene rådgiver derudover i forbindelse med (overvejelser om) separation og skilsmisse, ægtefællebidrag og bodeling, samt om børnebidrag. Endvidere rådgiver Helene ugifte samlevende og (kommende) ægtepar, blandt andet om samejeoverenskomster, ægtepagter, og testamenter, herunder også børnetestamenter

Se Helenes hjemmeside: NexusAdvokater.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

29. januar

SofiaMik

Profilbillede for SofiaMik

På cpr.dk kan man se sine forældres cpr numre hvis man logger ind på sin profil.   Derefter kan man ansøge om sine forældres oplysninger på cpr.dk/ borger.dk 

Det forudsætter selvfølgelig, at deres far er opført som far.  .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.