Eksperthjælp: Gravid på trods af negativ test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. januar

Vivi Hollænder

jeg har haft kvalme i 4 uger det har dæmpet sig igen jeg har været til læge hvor testen var negativ, men mit ene bryst klør meget, kan ikke ligge på maven, har trang til choklade men mens er ikke kommet, har ondt i min lænd, og mine fødder konstant. min mave er vokset en del siden jeg startede mine symptomer så tror du jeg er gravid og skal jeg tage til læge igen ?

Vivis svar

Kære du

Ja, jeg vil foreslå at du taler med lægen igen, så du kan få klart svar på dine spørgsmål.

De bedste hilsner

Vivi

I Vivis brevkasse kan du få svar på alle spørgsmål, der vedrører din eller din partners seksualitet eller jeres fælles sexliv.

Se Vivis hjemmeside på: Bedresexliv.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

24. januar

brevkassen-39757

vivi hollænder skriver:

jeg har haft kvalme i 4 uger det har dæmpet sig igen jeg har været til læge hvor testen var negativ, men mit ene bryst klør meget, kan ikke ligge på maven, har trang til choklade men mens er ikke kommet, har ondt i min lænd, og mine fødder konstant. min mave er vokset en del siden jeg startede mine symptomer så tror du jeg er gravid og skal jeg tage til læge igen ?

Vivis svar

Kære du

Ja, jeg vil foreslå at du taler med lægen igen, så du kan få klart svar på dine spørgsmål.

De bedste hilsner

Vivi

I Vivis brevkasse kan du få svar på alle spørgsmål, der vedrører din eller din partners seksualitet eller jeres fælles sexliv.

Se Vivis hjemmeside på: Bedresexliv.dk

Hejsa vivi 

her til morgen fandt jeg ud af jeg var gravid men skal jeg ringe til lægen med det samme eller skal jeg vente lidt med at ringe mig og min kæreste glæder os til at blive forældre  

Anmeld Citér

26. januar

vivi hollænder

Profilbillede for vivi hollænder

Tillykke med graviditeten :-)

Du skal helst nå til læge inden uge 8 pga. tidsbestillingen til nakkefoldsscanning.

De bedste hilsner

Vivi

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+