Opkast om morgenen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.511 visninger
11 svar
3 synes godt om
17. januar 2018

migmigher

Mit barn har i "perioder" kastet op om morgenen, hvorefter at hun har været helt frisk, ingen feber, og spiser og drikker normalt, når hun får mad en halv til en hel time senere. 

Hun vågner og er helt dvask, ustabil på benene, og så træt at hun bare ligger sig på gulvet, og fortæller at hun er skidt.

Hun kaster op mellem 1 og 3 gange på 1-2 timer, og så er hun frisk.

"Perioder " er i gåsetegn, fordi det kun er en enkelt morgen, men det sker et par gange om året. Mellem 4 og 6 gange.

Andre der har prøvet det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
migmigher skriver:

Mit barn har i "perioder" kastet op om morgenen, hvorefter at hun har været helt frisk, ingen feber, og spiser og drikker normalt, når hun får mad en halv til en hel time senere. 

Hun vågner og er helt dvask, ustabil på benene, og så træt at hun bare ligger sig på gulvet, og fortæller at hun er skidt.

Hun kaster op mellem 1 og 3 gange på 1-2 timer, og så er hun frisk.

"Perioder " er i gåsetegn, fordi det kun er en enkelt morgen, men det sker et par gange om året. Mellem 4 og 6 gange.

Andre der har prøvet det? 

Gad vide om det kan være en blodsukker udfordring?

Hvornår spiser hun sidste gang inden hun skal sove? Tænker nemlig at hun måske vågner med for lavt blodsukker.

Anmeld Citér

17. januar 2018

migmigher

Mom skriver:

Gad vide om det kan være en blodsukker udfordring?

Hvornår spiser hun sidste gang inden hun skal sove? Tænker nemlig at hun måske vågner med for lavt blodsukker.

Det sidste får hun til aftensmadtid,  mellem 17.30 og 18.30.. Og så i seng omkring kl 20.

Anmeld Citér

18. januar 2018

årgang84

Profilbillede for årgang84

Jeg ville få tjekket hendes blodsukker også :-) 

Anmeld Citér

18. januar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
migmigher skriver:

Det sidste får hun til aftensmadtid,  mellem 17.30 og 18.30.. Og så i seng omkring kl 20.

Jeg tænker at det er mange timer, hvis hun spiser kl. 17:30, også først igen næste morgen. Jeg tror du skal få tjekket hendes blodsukker. 

Anmeld Citér

18. januar 2018

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

min datter har det på samme måde, og efter at vi begyndte at lade hende få "natmad" er det holdt op.

Hun gik hos børnelæge de første to år af sit liv, og han sagde at det var bedre at hun spiste et par mundfulde mad 10 gange fra spisetid til sengetid end at spise meget til aftensmad og så vente til morgenmaden.

Anmeld Citér

18. januar 2018

migmigher

Ms.Momo skriver:

min datter har det på samme måde, og efter at vi begyndte at lade hende få "natmad" er det holdt op.

Hun gik hos børnelæge de første to år af sit liv, og han sagde at det var bedre at hun spiste et par mundfulde mad 10 gange fra spisetid til sengetid end at spise meget til aftensmad og så vente til morgenmaden.

Er det bare en bolle eller lign. Inden sengetid?

Anmeld Citér

20. januar 2018

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Er det bare en bolle eller lign. Inden sengetid?

Det kan være et æble, en bolle, en banan - rester af aftensmaden.

I øjeblikket er hun rigtig glad for at få en halv krydderbolle med sildesalat.

Anmeld Citér

20. januar 2018

migmigher

Ms.Momo skriver:

Det må prøves. Tak 

Anmeld Citér

23. januar 2018

Kurt_H

Krydderbolle med sildesalat:

Af ren nysgerrighed... spiser I meget sild hos jer ? 

Jeg tåler ikke sild, men selvom jeg gjorde så ville jeg stadig foretrække et æble eller en banan, da de har en helt anden "kemisk" sammensætning som også er bedre for en mave der skal hvile sig om natten !

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.