Eksperthjælp: Stå ved dig selv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.385 visninger
0 svar
0 synes godt om
15. januar

Anne-Mette Arnbak Gammelgaard

Hejsa Anne Mette ! Jeg ved ikke om du kan give mig gode råd, eller garanter mig en mening med mit problem . Jeg fandt min kæreste i sommers, og vi blev smask forelsket i hinanden. Ingen af os , har nogensinde følte noget så rigtigt. For 4 uger siden fandt vi ud af hun var gravid , og det var ikke planlagt, men vi valgte af beholde barnet . Min kæreste er den mest kærligste person der findes . Hun har altid sagt søde ting om mig , og altid givet udtryk for hvor glad hun er for mig . Hun har en søn på 2 år, fra et tidligere forhold, og hun er virkelig en fantastisk mor. Da hun fandt ud af vi var gravide , sagde hun til mig , at hun glæder sig til at få et barn med en mand hun kan stole på, og en hun elsket. Alting var positivt . Men cirka en uge efter forandret hun sig Meget. Hun siger ikke søde ting til mig mere , og det føles som om hun har mistet følelser for mig, for hun gøre slet ikke de ting hun plejer. Er det fordi hun er gravid? Noget med hormonerne? For hvis hun bliver ved med at være tilbage trukken , og ikke føler noget for mig mere, så kan vi ikke være sammen, men det ser mærkeligt ud , at det opstår fra den ene dag til den anden . Når jeg konfrontere hende med det bliver hun sur , og kan rimse op, for meget jeg gør forkert, så kommunikationen er virkelig sværd . Håber du kan hjælpe mig , for det føles svært . Jeg sover dårlig, og er ked af , hvis hun mister følelser for altid . Med venlig hilsen Michael

Anne-Mettes svar

Kære Michael
Selvfølgelig er en kvinde der er gravid fyldt med hormoner.Samt følelsesmæssigt i perioder anderledes.
Umiddelbart lyder det som noget af et skift især hvis I er meget forelsket.Du kan jo fortælle hende at det fylder MEGET hos dig sådan som I har det lige nu og I må søge professionel hjælp hvis jeres forhold skal fortsætte. Fortælle kærligt om din frustration og fortælle hende du elsker hende ..men du vil ikke tales til
på den måde I må have et ligeværdigt forhold og du er der og vil hende gerne men der SKAL ske noget.
Stå ved dig selv og dine følelser samt tanker.
God vind��❤️
De Kærligste hilsner Anne-Mette

1. Sendt fra min iPhone

Anne-Mette byder ind med støtte og rådgivning til en mindfull og nærværende tilgang i en hverdag med de mange udfordringer der nu engang er. Anne-Mette henvender sig til enkeltpersoner eller grupper - eks. mødregrupper hvor såvel samtale,støtte og meditation vil være på programmet. Har du et barn/er i en gruppe med fokus på særlige behov, byder Anne-Mette ind med indgående viden såvel pædagogisk som terapeutisk/holistisk.

Se Anne-Mettes hjemmeside: paradisæblet.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.