Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Jeg er uddannet som kontor med administration, og er nu ved at uddanne mig som slagter med delikatesse.
jeg elsker kontor og administrationsopgaverne, og savner det faktisk rigtig meget, men jeg kan ikke tåle papir der er nyprintet og det tørre klima der ofte er på et kontor så måtte finde noget andet.
og da jeg faktisk godt kan lide at lave mad, og var nysgerrig efter mere viden omkring det så tog jeg imod muligheden med at prøve at skære kød på slagteriskolen.. efter 14 dage med også viden omkring bakterier og tilberedning var jeg hooked..
skulle efer planen have været færdig april 2019 (blev rykket da jeg har haft et par skift af elevplads undervejs og derved mistet noget tid med læring), men nu er jeg gravid med termin 6/7-18 så det bliver lige udskudt et års tid...
jeg har bestemt planer om at færdiggøre uddannelsen, og så er drømmen at uddanne mig videre til ernæringsassistent, det kan jeg gøre på deltid når jeg har haft arbejde i 2 år indenfor slagterfaget med speciale og så kan jeg arbejde ved siden af så vi ikke ender med kun en SU og KH som indtægt i den tid det tager.
Jeg håber på at ende med at kunne blive ansat i et børnehus i køkkenet når jeg en gang er helt færdig, da jeg er supergod til kunder men det tager rigtig meget af min energi at være på hele dagen på den måde.
Anmeld
Citér