En spiral der bare ikke vil samarbejde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. januar

JD

Profilbillede for JD

Hej Baby.dk brugere ��

Tilbage i august 2017 bestilte min mand og jeg tid hos lægen, fordi vi bare er 100% klar til nummer 2.

Tiden blev bestilt til December måned, så vi lige kunne få styr på de sidste ting inden spiralen blev fjernet. Jeg gik og glædede mig helt utroligt meget, talte ned dag for dag, og i de sidste uger, talte jeg nærmest ned i timer.

Da dagen kommer er manden og jeg af sted sammen for at så spiralen fjernet, og lægen siger så, at den sidder for højt til at hun kan fjerne den. 

4 måneders ventetid, og så sad den der endnu, da vi tog hjem fra lægen. Jeg kunne tude!

Vi bliver så indkaldt til hospitalet for at scanne efter den og fjerne den der. Men tiden er så i slut februar. Og tiden går bare laaaaangsomt nu synes jeg.

Nå men til sagen. Jeg er så bange for om den igen ikke kan komme ud, og om det vil kunne ende i bedøvelse for at skulle have den fjernet 

Andre der har oplevet at en kobber spiral bare ikke vil samarbejde.? 

ØV bøv. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

11. januar

helle85

Profilbillede for helle85
JD skriver:

Hej Baby.dk brugere ��

Tilbage i august 2017 bestilte min mand og jeg tid hos lægen, fordi vi bare er 100% klar til nummer 2.

Tiden blev bestilt til December måned, så vi lige kunne få styr på de sidste ting inden spiralen blev fjernet. Jeg gik og glædede mig helt utroligt meget, talte ned dag for dag, og i de sidste uger, talte jeg nærmest ned i timer.

Da dagen kommer er manden og jeg af sted sammen for at så spiralen fjernet, og lægen siger så, at den sidder for højt til at hun kan fjerne den. 

4 måneders ventetid, og så sad den der endnu, da vi tog hjem fra lægen. Jeg kunne tude!

Vi bliver så indkaldt til hospitalet for at scanne efter den og fjerne den der. Men tiden er så i slut februar. Og tiden går bare laaaaangsomt nu synes jeg.

Nå men til sagen. Jeg er så bange for om den igen ikke kan komme ud, og om det vil kunne ende i bedøvelse for at skulle have den fjernet 

ØV bøv. 

Jeg har ikke haft problemer.

Jeg har haft 2 den første blev udskiftet for et par år siden, da jeg havde haft den længer end man måtte. i november fik jeg fjernet den anden for at udskifte den med en homonspiral.

Men det har været hos gynækologen.

Håber det lykkes på sygehuset 

Anmeld Citér

11. januar

Anonym

JD skriver:

Hej Baby.dk brugere ��

ØV bøv. 

Jeg prøvede godt nok med en hormon spiral, at min læge ikke kunne fjerne den, jeg måtte også en tur på sygehuset, der var 3 læger der prøvede og først da den tredje læge sagde nu giver vi det sidste forsøg kom den ud, det tog næsten 3 kvarter, men ud kom den.... havde de ikke kunne få den ud var jeg kommet i narkose og så havde de fjernet den der, kan godt forstå din skuffelse ved lægen, den havde jeg også....

Held og lykke til jer 

Anmeld Citér

12. januar

Anonym

Hej Baby.dk brugere ��

ØV bøv. 

Min hormonspiral var også krøbet så højt op, at den skulle fjernes på hospitalet. Det var ikke specielt morsomt, men så var det heller ikke værre. Jeg mener, de bedøvede livmodermunden, og så stod der en sygeplejerske og skannede mig, imens gynækologen fjernede den. Der var lidt bøvl med at få fat på den, fordi den sad langt oppe. Så til sidst kom der en sygeplejerske mere, som trykkede ned på min mave, imens spiralen blev “fanget” og taget ud. 

Jeg var øm i underlivet et par dage efter - sådan menstruationsagtigt. Der gik 8 måneder, før jeg blev gravid igen. Men ift det tog 18 måneder første gang, var det jo hurtigt. 

Anmeld Citér

12. januar

JD

Profilbillede for JD
Anonym skriver:

Min hormonspiral var også krøbet så højt op, at den skulle fjernes på hospitalet. Det var ikke specielt morsomt, men så var det heller ikke værre. Jeg mener, de bedøvede livmodermunden, og så stod der en sygeplejerske og skannede mig, imens gynækologen fjernede den. Der var lidt bøvl med at få fat på den, fordi den sad langt oppe. Så til sidst kom der en sygeplejerske mere, som trykkede ned på min mave, imens spiralen blev “fanget” og taget ud. 

Jeg var øm i underlivet et par dage efter - sådan menstruationsagtigt. Der gik 8 måneder, før jeg blev gravid igen. Men ift det tog 18 måneder første gang, var det jo hurtigt. 

Det tog lidt over 2år med den første, så håber også det går lidt hurtigere for os denne gang, især nu når vi har brugt så meget tid på at vente.

Men er glad for at høre, at det ikke er så slemt endda.��

Anmeld Citér

12. januar

JD

Profilbillede for JD
Anonym skriver:

Jeg prøvede godt nok med en hormon spiral, at min læge ikke kunne fjerne den, jeg måtte også en tur på sygehuset, der var 3 læger der prøvede og først da den tredje læge sagde nu giver vi det sidste forsøg kom den ud, det tog næsten 3 kvarter, men ud kom den.... havde de ikke kunne få den ud var jeg kommet i narkose og så havde de fjernet den der, kan godt forstå din skuffelse ved lægen, den havde jeg også....

Held og lykke til jer 

Hvad var der sket, hvis den ikke var kommet ud ved det sidste forsøg? 

Anmeld Citér

12. januar

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
JD skriver:

Det skriver hun i indlægget. 

Anmeld Citér

12. januar

JD

Profilbillede for JD
Mor og meget mere skriver:

Det skriver hun i indlægget. 

Det da også rigtigt. 

Anmeld Citér

12. januar

Anonym

JD skriver:

Så ville de have fjernet den mens jeg var i narkose 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.