Jeg har fulgt med på sidelinjen, og jeg synes, det er synd for dig.
Angst er desværre ikke skide rationelt (jeg lider selv af det, dog ikke mht. Graviditet). Det kan være meget svært at arbejde med.
Jeg kender også det til at skulle vente på psykologtimer, og det er virkelig hårdt. Jeg har selv været igennem hele møllen!
Men som jeg ser det, så er du godt på vej, du har søgt hjælp, anerkendt at der er noget angst det tricker dig...et rigtigt svært skridt at tage, så vær derfor stolt af dig selv!
Jeg undrer mig dog over, at din læge har sagt, du skal skrive indlæg herinde, hvis du bliver angst. (Jeg er ligeglad med om du skriver 1000 indlæg, det er jo sådan det er)
men det er en del af din angstadfærd, som jeg kan forestille mig ogs er med til at tricke det. Når man har angst, har man nemlig en lang række ting man gør, nogle man er klar over og andre, som er total ubevidst. angst er nemlig ikke kun dine anfald, men også din adfærd før og efter.
Jeg har ikke fulgt 100 procent med i dine tråde, så kan godt være du har nævnt det, men spørger alligevel:
har du noget familie/venner, som du har fortalt om din angst? Det kan nemlig hjælpe meget at have nogle ved sig.
Der findes desuden en facebookgruppe for folk med angst, og det er mange forskellige slags typer angst, så den ville du sagtens kunne blive medlem Af, hvis du har behov for at læse om andre, som også kan blive angst for forskellige ting og har det ligesom dig.