Anonym skriver:
Ikke lige baby-relateret, men jeg aner ikke hvor jeg ellers skal spørge henne. 
Ja, bom... Jeg har dumpet min køreprøve for anden gang i træk. Det er et rigtig hårdt stød lige i ansigtet, når jeg ellers aldrig før har dumpet noget i mit liv. Jeg har desværre alt for mange gange i mit forløb nået at fortryde mit valg af køreskole. Min kørelærer er virkelig strid! Vi har ikke nogen specielt god kemi, og jeg er ellers et ret large menneske der kan med de fleste. Hun gør mig simpelthen så rystende nervøs! Har ingen selvtillid overhovedet når jeg stiger ud af bilen efter at have kørt med hende! Begge gange jeg er dumpet skyldtes det ene og alene at jeg er kørt for tæt på en metalpæl inde i centrum (ikke den samme dog), og sagkyndig greb begge gange rettet... Det er rigtig dumt, men er samtidig noget der ALDRIG er sket i nogle af mine køretimer. Det er kun sket til prøverne... om jeg fatter hvorfor, andet end at jeg nærmest har siddet og rystet af nervøsitet begge gange. Begge gange har de sagkyndige endda rost mig efterfølgende (ret uventet og nyt for mig, da min kørelærer ellers aldrig kommer med nogen former for ros), og sagt at jeg kørte rigtig pænt resten af turen, og at jeg skulle arbejde med min nervøsitet. De har begge sagt at jeg jo sagtens kan (mere end min kørelærer nogensinde har), og skal se at komme op til en ny prøve igen hurtigst muligt. Jeg har mest af alt haft lyst til at opgive, men begge de sagkyndige har virkelig forsøgt at muntre mig op, og fortalt mig at jeg kører pænt og ikke skulle lade mig stoppe af det (hvilket ellers er ret svært at tro på efter at have været dumpet flere gange).
Jeg overvejer virkelig at finde en anden køreskole. Jeg kan bare ikke snuppe min kørelærer mere! Magen til umenneskelig opførsel skal man lede længe efter. Fatter ikke at de overhovedet stadig har kunder i butikken, men det er nok folk som mig der ikke har vidst bedre... Jeg ved desværre nu at især den anden kørelærer der er tilknyttet samme køreskole (der sågar er endnu værre end min) ligefrem er kendt for at få folk til at gå grædende fra bilen, så ham skal jeg slet ikke over til... Er der andre der har været ude for noget lignende og skiftet? Jeg har ikke brug for at høre en hel masse om at man ikke bør have kørekort hvis man har været dumpet to gange. Det var ufatteligt dumt at lave samme fejl til begge prøver, og det er som sagt noget der aldrig sker i mine normale køretimer hvor jeg er knap så nervøs. Jeg har selv dunket mig så rigeligt oven i hovedet, og jeg ved godt at jeg ikke er verdens bedste billist, men de sagkyndige har trods alt formået at give mig troen på at jeg heller ikke er den værste. Det er bare rigtig svært at arbejde med hovedproblemet som jo er min nervøsitet, med min nuværende kørelærer. Jeg har aldrig mødt nogen der har fået mig til at føle mig som en større idiot før. Jeg er ved at være højgravid, så jeg er ved at være ret presset på tiden, hvilket også prikker til nervøsiteten... Hvad havde I gjort? Hængt i ved den samme, og så gået op igen, eller forsøgt at skifte? Kan man overhovedet skifte så sent? Er ved at have rigtig mange penge ude at svømme på det her. 

Da jeg i sin tid skulle have kørekort dumpede jeg 3 gange. Jeg var fuldstændig ude af den.
Jeg oplevede ligesom dig, at jeg blev så nervøs når jeg kørte med min kørelære. Han sagde også hårde ting til mig, som gjorde mig endnu mere nervøs. Jeg kunne ikk finde rundt i højre og venstre når jeg sad i bilen eks.
Heldigvis fik han ansat en mere, som jeg så skulle køre nogle gange med inden prøven og så var der ingenting.