Pige på 9 sidder på sine bamser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar

Rosa-Sofia

Jeg tænker, at det er vigtigt at finde ud af om hendes onani skyldes sund og naturlig vellyst eller om det er hendes måde at håndtere/flygte fra svære følelser. Er det sidstnævnte i spil, synes jeg bestemt i skal sætte ind. Men det skal være på den rette måde, det nytter ikke at give hende en følelse af, at hun gør noget forkert eller ulækkert. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

4. januar

Meandu

Profilbillede for Meandu

Jeg er også helt enig i at det er naturligt og normalt at børn onanere. Men den pige du beskriver virker til at have det rigtig svært og kommunen er over det. 

Det kan sagtens være hendes måde at reagere på at det hele bare er svært. Har I snakket med hende? Hvad hun tænker, føler osv? Det er altså ikke normalt at en 9 årig pige stikker af med drengene af seksuelle årsager? For det første bliver i nød til at vinde hendes tillid, og så kan i stille og roligt finde ud af hvorfor hun reagere på den måde. Men det skal være den rigtige tilgang, ellers kan det gå helt galt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.