Jeg har et kæmpe problem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar

Rosa-Sofia

Jeg er stor fortaler for, at man står ved, at det der er vigtigt for én er vigtigt for én og det selvfølgelig er forskelligt, hvad vi hver især finder betydningsfuldt. Og er sexlivet rigtigt vigtigt for dig er det jo klart, at det skal plejes. Sådan har jeg det også selv og hvis din mands overvægt betyder, at det ikke er som før, må i jo gøre noget, sammen.

Jeg er bare ekstremt farvet af, at jeg kommer fra en meget kold og overfladisk familie og det gør, at jeg studser når jeg oplever folk gå ekstremt højt op i deres eget/partneres udseende. Sådan er jeg. Jeg ved ikke hvordan man griber det an. Efter, at jeg fik antidepressiv medicin tog jeg 16 kg på og der oplevede jeg en relativt ny kæreste (vi var sammen i 3 måneder) komme med stikpiller a la "hold nu igen", "nu har du vist ikke godt af mere brød" flytte slikskålen osv. Det gad jeg ikke finde mig i og som reaktion på det, at jeg sagde fra, sagde han direkte, at han ikke ville synes, at jeg var lækker, hvis jeg tog 5-10 kg mere på. Så i den forbindelse oplevede jeg både stikpiller og en direkte udmelding. Begge dele var enormt krænkende for mig og jeg blev virkelig såret. Nu er din kæreste jo en fyr og har måske en lidt bedre familie baggrund, så man kan måske håbe, at han bedre kan rumme, at du fortæller ham direkte, hvad du tænker. I har også et dybere og længerevarende forhold bag jer, så måske jeres relation er så i kan tale åbent om det. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

2. januar

300515

Profilbillede for 300515

Jeg kan virkelig godt forstå dig. Min x tog omkring 30-35 kg på over 4-5 år. Jeg kunne slet ikke finde lysten til ham. Hans personlighed ændrede sig - han var mindre aktiv, spillede meget mere computer, spiste meget usundt, ville ikke med ud i naturen, blev enormt usikker på sig selv, men kunne samtidig finde på at danse nøgen rundt og svinge maven. Ikke særlig charmerende. Det er måske lidt dobbeltmoralsk, for jeg har også selv ca 10-14 kg for meget. Men det var simpelthen for stor en ændring fra den oprindelige fyr jeg mødte - både udseende og personlighed. Hvordan man skal sige det, handler nok meget om personlighed. Men du kan jo evt snakke med ham og sige direkte at du er bekymret for hvor det ender henne. Og at han ikke virker glad. At du gerne vil have din glade, overskudsagtige kæreste tilbage og ikke behøve at bekymre dig om hans helbred.

Anmeld Citér

2. januar

Miti's mama

Profilbillede for Miti's mama

Forstår dig. Samme "problem" herhjemme (det er jo lidt et luksus problem). Jeg sagde lige ud at selv om jeg elsker ham lige meget hvad han vejer, så er sex bedre med 10 kg mindre... sig det som det er.

Anmeld Citér

2. januar

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Min kæreste har taget 20 kg på efter vi mødte hinanden og har fået børn osv.

Det genere mig ikke det fjerneste. Har aldrig valgt ham på antal kg, det genere ham vist mere selv.

Så hvis din mand har det fint med det, kan jeg ikke se noget problem, for som en anden siger, har du vel valgt ham pga andre kvaliteter. 

Anmeld Citér

2. januar

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg ville være ærlig.

Der er jo ingen der,siger man ønsker han står snor lige som en 20årig,men det visuelle har altså betydning for sexlivet,lige gyldig alder og køn.

Og skrænter sexlivet,gør forholdet det også.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+