Overnatning uden kærester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
6 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. januar

Anonym trådstarter

Hej tøser,

Efter at have haft en kæreste on/off et par år, hvor perioden lige nu er off efter min beslutning, men vi ind i mellem alligevel sover sammen, under samme dyne, tænkte jeg på, hvor I synes grænsen går, i forhold til om man egentlig kan tillade sig at sove sammen med en ven af modsat køn?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

2. januar

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hej tøser,

Efter at have haft en kæreste on/off et par år, hvor perioden lige nu er off efter min beslutning, men vi ind i mellem alligevel sover sammen, under samme dyne, tænkte jeg på, hvor I synes grænsen går, i forhold til om man egentlig kan tillade sig at sove sammen med en ven af modsat køn?

Tillade sig overfor hvem? Som gift kone ville jeg uden problemer kunne overnatte hos en god, mandlig ven, men ville ikke sove under samme dyne som vedkommende. Var jeg i et nyt forhold, ville jeg nok undlade at risikere at skabe jalousi ved at overnatte hos en anden mand, før min kæreste havde lært vedkommende godt at kende og vidste, der ikke var noget at frygte. 

Anmeld Citér

2. januar

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hej tøser,

Hvis I begge er voksne mennesker, kan I vel tillade jer hvad I vil. Blot begge parter er indforstået med ordningen

Anmeld Citér

2. januar

AnoMom

Profilbillede for AnoMom

Du kan tillade dig præcis hvad du vil. For det første siger du jo selv i er off nu. Så du er single og han har intet at skulle sige til hvad du gør. 

For det andet så er du en voksen kvinde. Så selvom i stadig var kærester burde du kunne sove hos hvem som helst. Bare ikke under samme dyne. 

Anmeld Citér

2. januar

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod
Anonym skriver:

Hej tøser,

Grænsen går vel kun der hvor du selv og en eventuelt partner sætter. 

Jeg kunne sagtens sove sammen med en mad under samme dyne (stakkels ham, hvis han kan lide at have dyne på) og kun være venner - DR dig efterhånden så magelig og glad for min sten så ville forsøge at finde en ekstra.

Anmeld Citér

3. januar

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
lineog4 skriver:

Grænsen går vel kun der hvor du selv og en eventuelt partner sætter. 

Jeg kunne sagtens sove sammen med en mad under samme dyne (stakkels ham, hvis han kan lide at have dyne på) og kun være venner - DR dig efterhånden så magelig og glad for min sten så ville forsøge at finde en ekstra.

Jeg kunne også godt sove med en mad under samme dyne . Haha, ej undskyld for min dårlig humor... jeg er træt (ammehjerne) 

Anmeld Citér

3. januar

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod
Morogbarn skriver:

Jeg kunne også godt sove med en mad under samme dyne . Haha, ej undskyld for min dårlig humor... jeg er træt (ammehjerne) 

Hvad hjertet er fyldt af.... skriver auto korrekturen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.