Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Jeg har minimal stemme...
og som en pointerer så skal vi passe vores barn, og jeg prøver i hærdigt at spare stemmen så jeg kan snakke lidt med ham...
eller i det mindste kan svare på nogle af de mange millioner af spørgsmål han har lige nu ang baby i maven...
min kæreste kan sige 3 ord så begynder han at hoste... Vi har desværre ikke andre der kan ringe... og sidst da min kæreste var nødt til at overtage telefonen pga jeg måtte smide den og løbe ud med hovedet i toilettet var min leder ikke ligefrem begejstret...
jeg arbejder med fødevarer så jeg tager ikke afsted når jeg har feber og opkast... ved godt mange gør, men jeg er altså ikke ligeglad med risikoen for at smitte en masse mennesker hvis det kan undgås...
jeg må bare prøve imorgen at skrige og se om jeg kan få sagt at jeg er syg uden at jeg ender med hovedet i spanden samtidig med...
Når jeg snakker, føler jeg det bølger og jeg får mere kvalme...
jeg har været syg med manglende stemme siden 28 december, der sendte jeg en længere sms til min leder med netop beskrivelse af at lægen sagde jeg ikke måtte snakke før 2 januar, og at jeg havde fået besked på at blive hjemme og få sovet og plejet mig selv for at blive rask...
Min leder er desværre ikke den mest forstående i forhold til sygdom for hun er aldrig syg... i de 7 år hun har været ansat har hun haft en sygedag...
Anmeld
Citér