Hvor meget betaler I i faste udgifter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2017

Anonym

Anonym skriver:

Vores yngste starter i vuggestue her i januar, og jeg har derfor ved at lægge nyt budget. Vores faste udgifter er nu oppe på 20.000 kr. Det synes jeg godt nok er mange penge! Og også lidt mere end jeg egentlig synes, at vores lønninger kan bære.

Og der er bare ikke noget der kan skæres fra, for med i de 20.000 er udelukkende de helt faste udgifter, som renter og afdrag på boliglån, ejendomsskat, daginstitution, forsikringer, el, vand og varme.
Mad, benzin, streamingtjenester osv. kommer oveni.

Vi sidder billigt i huset med et afdragsfrit F5-lån, og kun et beskedent banklån. Så jeg tror ikke, vi kunne gøre det billigere hvis vi sad i en lejebolig.

Men hvad er egentlig "normalen"? Er det bare de beløb vi er oppe i, når man er en familie? Hvor meget betaler I andre? Jeg kunne godt bruge nogle beløb til sammenligning.

Vi er to voksne og to børn på 1 og 4 år, og vi modtager ikke nogle særlige tilskud.

Anonyme svar er tilladt.

Vi har et barn på knap 3 og 12 år, bor i hus, har 2 biler, hund...

Vi har faste udgifter for 11000, plus benzin på ca 1000 kr og mad og div på ca 4000 kr

Vi får ingen tilskud selvom mor er på en alm su, 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

31. december 2017

Anonym

K&S skriver:

Jeg er nysgerrig pga. det meget høje beløb - har du lyst til at specificere udgifterne lidt? 

VI har blandt andet boliger i flere lande  

Anmeld Citér

31. december 2017

Anonym

Vi er 2 voksne, et lille barn og en hund.

Vi har udgifter for omkring 18000, vi bor i lejebolig har bil og lån.. 

Udover de udgifter er der mad ca 4000.. Vi mangler heller ikk noget..

Anmeld Citér

31. december 2017

ønskebørn74

Profilbillede for ønskebørn74
VI ELSKER VORES TVILLINGE BØLLER OVER ALT...
Anonym skriver:

Vores yngste starter i vuggestue her i januar, og jeg har derfor ved at lægge nyt budget. Vores faste udgifter er nu oppe på 20.000 kr. Det synes jeg godt nok er mange penge! Og også lidt mere end jeg egentlig synes, at vores lønninger kan bære.

Og der er bare ikke noget der kan skæres fra, for med i de 20.000 er udelukkende de helt faste udgifter, som renter og afdrag på boliglån, ejendomsskat, daginstitution, forsikringer, el, vand og varme.

Vi sidder billigt i huset med et afdragsfrit F5-lån, og kun et beskedent banklån. Så jeg tror ikke, vi kunne gøre det billigere hvis vi sad i en lejebolig.

Men hvad er egentlig "normalen"? Er det bare de beløb vi er oppe i, når man er en familie? Hvor meget betaler I andre? Jeg kunne godt bruge nogle beløb til sammenligning.

Vi er to voksne og to børn på 1 og 4 år, og vi modtager ikke nogle særlige tilskud.

Anonyme svar er tilladt.

18.000 her fast

VORES DEJLIGE TVILLINGE BØLLER,

VORES GULD.. 

Anmeld Citér

31. december 2017

Skouboe

Profilbillede for Skouboe

Vi overfører 32000 til budgettet hver måned. Vi er 2 voksne og 2 børn.

http://www.kreablogger.dk/

Anmeld Citér

31. december 2017

FruStolpe

Profilbillede for FruStolpe
Anonym skriver:

Anonyme svar er tilladt.

Vi betaler i gennemsnit 25000 til budget hver måned. 

2 voksne 2 børn på 3 og 7. 

2 biler og eget hus 

Anmeld Citér

31. december 2017

Thea14

Profilbillede for Thea14

Vi har udgifter for ca 16.000 hver måned. Altså i gennemsnit, så det er hvad der hver måned sættes til side og som så trækkes den måde de skal betales. Det dækker fagforeninger og a-kasser, husleje, benzin, el, forsikringer, tv, internet, licens, telefoner, daginstitution, parkering osv. 

Men vi bor så også med to børn (en på 4 år og en på 3 mdr.), i en toværelses leje lejlighed til 5000 om måneden inkl. Aconto vand og varme. Ingen tvivl om at det beløb stiger når vi engang får vores drømmehus.

Anmeld Citér

31. december 2017

sne190810

Profilbillede for sne190810

Vi ligger ml 25-30.000 kr til budget hver måned. 

2 voksne, 2 fastboende børn og 2 børn på halv tid. Vi bor til leje i København K, uden bil . Mad indgår ikke i vores budget. 

Anmeld Citér

31. december 2017

Rosa-Sofia

Jeg betaler børnepenge, mine egne kontaktlinser og gældsafdrag på studiegæld og a-kasse kontingent. Min kæreste betaler det andet, da jeg er fattig. 

Anmeld Citér

1. januar

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Anonyme svar er tilladt.

Uden mad/husholdning - 25.000.vi sætter dog altid 27.000 så er der til uforudsete regninger og ellers en opsparing. 

Vi har lige fået et tredje barn som om et år skal i vuggestue, så kommer de 27.000 nok til at passe meget godt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.