Jeg tror den er det!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til verdens dejligste lille pige
Oktober12 skriver:

Tror ikke jeg kan være i tvivl om de her jeg har fået her til morgen!  Wow hvor er jeg glad! Vi har prøvet et halvt år og det har føltes som en evighed, selvom det jo ikke er så længe. Og nu er jeg vidst gravid! Wooow sikke en ekstra julegave 

Kæmpe stort tillykke!!!!!

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

30. december 2017

Oktober12

Profilbillede for Oktober12
Love Angel skriver:

Nårh. Ja men det er også rigtig hyggeligt. Jeg har faktisk ikke været i terminsgruppe før. 

Ved jeres familier at i nu er gravid? Eller er det stadig hemmeligt?

Er også bruger på Min-mave og der kunne jeg se at der var blevet oprettet en på Facebook, tror måske også jeg tilmelder mig  

nej ikke endnu. Er virkeligt meget i tvivl om hvor tidligt vi skal sige det, hvornår gjorde i det sidst og hvornår tænker i at gøre det denne her gang?  

Anmeld Citér

30. december 2017

Oktober12

SDD skriver:

Kæmpe stort tillykke!!!!!

Tusind tak!  Hvor er du sød! Er også bare fuldstændig i en lykkerus! 

Anmeld Citér

31. december 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Prinsessen 7/8/14 og babyen i maven :)
Oktober12 skriver:

Er også bruger på Min-mave og der kunne jeg se at der var blevet oprettet en på Facebook, tror måske også jeg tilmelder mig  

nej ikke endnu. Er virkeligt meget i tvivl om hvor tidligt vi skal sige det, hvornår gjorde i det sidst og hvornår tænker i at gøre det denne her gang?  

Okay. Ja lyder hyggeligt. 

Og altså med vores store pige, der skulle vi hen og scannes D. 23 dec 2013. Fordi jeg blødte lidt i 2 dage så derfor blivet jeg scannet så tidlig. Men alt så fint ud. Også dagen efter var det juleaften. Så vi pakket scannings billede i en pap kasse med små klippet avis papir også pakket den flot i noget gave papir. Og da vi ankom hjem hos dem. Så sagde vi . Her er en lille værtinegave.  Og der var jeg 9+0 

Med den lille i maven sagde vi det allerede 2 juledag. Hvor vores pige havde en trøje på hvor der stod. ( inde i min mors mave er der en lille gave, jeg skal være storsøster) og der var jeg ca 4+2

Anmeld Citér

1. januar

Oktober12

Love Angel skriver:

Okay. Ja lyder hyggeligt. 

Og altså med vores store pige, der skulle vi hen og scannes D. 23 dec 2013. Fordi jeg blødte lidt i 2 dage så derfor blivet jeg scannet så tidlig. Men alt så fint ud. Også dagen efter var det juleaften. Så vi pakket scannings billede i en pap kasse med små klippet avis papir også pakket den flot i noget gave papir. Og da vi ankom hjem hos dem. Så sagde vi . Her er en lille værtinegave.  Og der var jeg 9+0 

Med den lille i maven sagde vi det allerede 2 juledag. Hvor vores pige havde en trøje på hvor der stod. ( inde i min mors mave er der en lille gave, jeg skal være storsøster) og der var jeg ca 4+2

Ej en god måde at fortælle det på! Det er nok den bedste julegave i har givet  Er også meget i tvivl for på den ene side vil man jo gerne fortælle det til hvis der 7-9-13 skulle ske noget, at de kan være der for os og forstå hvad der sker, og på den anden side syntes jeg det er lidt tidligt  Min veninde er den første der får det at vide på søndag da hun rejser til udlandet et halvt år og jeg gerne vil sige det til hende face to face  overvejer i at tilkøbe en tidlig scanning?

Og rigtigt godt nytår forresten!  

Anmeld Citér

1. januar

Love Angel

Ej en god måde at fortælle det på! Det er nok den bedste julegave i har givet  Er også meget i tvivl for på den ene side vil man jo gerne fortælle det til hvis der 7-9-13 skulle ske noget, at de kan være der for os og forstå hvad der sker, og på den anden side syntes jeg det er lidt tidligt  Min veninde er den første der får det at vide på søndag da hun rejser til udlandet et halvt år og jeg gerne vil sige det til hende face to face  overvejer i at tilkøbe en tidlig scanning?

Og rigtigt godt nytår forresten!  

Ja de bliv også mega glæde 

og ja det også rigtigt. Det svært beslutning. Men vi tænkte vi ved godt at der er støre risiko jo tidligere man fortæller det. Men uanset hvad, så er der altid en risiko uanset hvor langt man er henne. Og derfor så tænkte vi at når nu få de det at vide meget tidligere end første gang vi fortalte det. 

Og nej vi har ikke tænkt os at tag en tidlig scanning. 

Skal i have en scanning?��

mig tusind tak. Og ja forresten rigtig godt nytår

Anmeld Citér

1. januar

Oktober12

Love Angel skriver:

Ja de bliv også mega glæde 

og ja det også rigtigt. Det svært beslutning. Men vi tænkte vi ved godt at der er støre risiko jo tidligere man fortæller det. Men uanset hvad, så er der altid en risiko uanset hvor langt man er henne. Og derfor så tænkte vi at når nu få de det at vide meget tidligere end første gang vi fortalte det. 

Og nej vi har ikke tænkt os at tag en tidlig scanning. 

Skal i have en scanning?��

mig tusind tak. Og ja forresten rigtig godt nytår

Det er selvfølgeligt rigtigt, havde jeg ikke lige tænkt på  Min kæreste vil gerne at vi venter til efter den tidlige scanning som her tænker enten skal være uge 7 eller 8, da der er stor chance for en blivende graviditet hvis man har set hjerteblink efter dette. Kan jeg egentligt godt forstå, men det er sku svært at holde syntes jeg  

Har du det stadig ok, eller er du begyndt at få nogle symptomer? 

Anmeld Citér

1. januar

Hemmeligbruger29

Profilbillede for Hemmeligbruger29

Jeg har også lige testet positiv for 2 dage siden. Er 4+4 idag. 

Har 1 barn i forvejen 

Anmeld Citér

1. januar

Oktober12

Hemmeligbruger29 skriver:

Jeg har også lige testet positiv for 2 dage siden. Er 4+4 idag. 

Har 1 barn i forvejen 

Stort tillykke til dig også!  Vi er få dage fra hinanden så 

Anmeld Citér

1. januar

Love Angel

Oktober12 skriver:

Det er selvfølgeligt rigtigt, havde jeg ikke lige tænkt på  Min kæreste vil gerne at vi venter til efter den tidlige scanning som her tænker enten skal være uge 7 eller 8, da der er stor chance for en blivende graviditet hvis man har set hjerteblink efter dette. Kan jeg egentligt godt forstå, men det er sku svært at holde syntes jeg  

Har du det stadig ok, eller er du begyndt at få nogle symptomer? 

Okay. Det er også dejlig med en tidlig scanning så man kan få ro i sindet.

i ved ikke hvornår i skal scannes endnu? 

Og jeg var oppustet de første dage. Men det er jeg ikke mere. Og begyndte også tidlig at få ømme brystvoter. Men det har jeg stadig. 

Har du symptomer ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.