Jeg tror den er det!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.362 visninger
31 svar
5 synes godt om
30. december 2017

Oktober12

Profilbillede for Oktober12

Tror ikke jeg kan være i tvivl om de her jeg har fået her til morgen!  Wow hvor er jeg glad! Vi har prøvet et halvt år og det har føltes som en evighed, selvom det jo ikke er så længe. Og nu er jeg vidst gravid! Wooow sikke en ekstra julegave 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

30. december 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Prinsessen 7/8/14 og babyen i maven :)
Oktober12 skriver:

Tror ikke jeg kan være i tvivl om de her jeg har fået her til morgen!  Wow hvor er jeg glad! Vi har prøvet et halvt år og det har føltes som en evighed, selvom det jo ikke er så længe. Og nu er jeg vidst gravid! Wooow sikke en ekstra julegave 

Stort tillykke.

jeg har næsten også lige testet positivt, her i jule måneden.

er det første barn?

Anmeld Citér

30. december 2017

Oktober12

Love Angel skriver:

Stort tillykke.

jeg har næsten også lige testet positivt, her i jule måneden.

er det første barn?

Tusind tak! Og kæmpe stort tillykke til dig også!  Så kan vi jo følges ad  Ja det er første barn, og meget ønsket! Er jeres også den første? 

Anmeld Citér

30. december 2017

Love Angel

Tusind tak! Og kæmpe stort tillykke til dig også!  Så kan vi jo følges ad  Ja det er første barn, og meget ønsket! Er jeres også den første? 

Okay. 

Og tusind tak

Og nej. Det er godt nok vores andet barn. 

Men utrolig ønsket. 

Og ja vi kan følges ad. Hvor langt henne er du?

Anmeld Citér

30. december 2017

Oktober12

Love Angel skriver:

Okay. 

Og tusind tak

Og nej. Det er godt nok vores andet barn. 

Men utrolig ønsket. 

Og ja vi kan følges ad. Hvor langt henne er du?

Ej hvor dejligt! Så i skal have en lillesøster/bror?  

Er kun 4+0, skulle have haft mens i dag der heldigvis ikke kom! Har godt nok haft megen murren i maven allerede fra i torsdags af så gik og ventede på det kom, men 7-9-13 er den ikke kommet! Hvad med dig? Hvor langt er du? 

Anmeld Citér

30. december 2017

Love Angel

Oktober12 skriver:

Ej hvor dejligt! Så i skal have en lillesøster/bror?  

Er kun 4+0, skulle have haft mens i dag der heldigvis ikke kom! Har godt nok haft megen murren i maven allerede fra i torsdags af så gik og ventede på det kom, men 7-9-13 er den ikke kommet! Hvad med dig? Hvor langt er du? 

Jeps det skal vi. Vi har en datter på 3 år og 4 måneder. Og hun bliver storsøster til en lillesøster/lillebror 

og okay ja du ikke så langt igen. Ih hvor spændende for jer. Og jeg er i dag 4+6 

Anmeld Citér

30. december 2017

Oktober12

Love Angel skriver:

Jeps det skal vi. Vi har en datter på 3 år og 4 måneder. Og hun bliver storsøster til en lillesøster/lillebror 

og okay ja du ikke så langt igen. Ih hvor spændende for jer. Og jeg er i dag 4+6 

Hvor er det dejligt for både jer og jeres datter! Hun er stor nok til at kunne forstå en masse af hvad der sker og samtidigt selvstændig nok til at det er ok at mor ikke kan være der hele tiden. Perfekt timing hvis du spørger mig (og jeg er pædagog 

Så er der kun en lille uges tid imellem os jo! Det er da lidt sjovt  Tænker du at melde dig ind i en terminsgruppe? 

Anmeld Citér

30. december 2017

Love Angel

Oktober12 skriver:

Hvor er det dejligt for både jer og jeres datter! Hun er stor nok til at kunne forstå en masse af hvad der sker og samtidigt selvstændig nok til at det er ok at mor ikke kan være der hele tiden. Perfekt timing hvis du spørger mig (og jeg er pædagog 

Så er der kun en lille uges tid imellem os jo! Det er da lidt sjovt  Tænker du at melde dig ind i en terminsgruppe? 

Ja det så fantastisk. Hun går også nogle gange og siger, mor har baby i maven. Også siger hun må jeg se eller lytte , og sætter hovede hen til maven. Hihi det sku en fantastisk følse. 

Og årh tusind tak. Dejlig at høre fra en pædagog at det er en god alder. 

Hun er også fyldt 4 når baby kommer til verden. Så mener heller ikke hun er så lille igen, når baby kommer til verden. 

Og ja vi er ikke så langt henne fra hinanden

og det har jeg ærligt ikke tænkt over. Hvorfor da?

Anmeld Citér

30. december 2017

Oktober12

Love Angel skriver:

Ja det så fantastisk. Hun går også nogle gange og siger, mor har baby i maven. Også siger hun må jeg se eller lytte , og sætter hovede hen til maven. Hihi det sku en fantastisk følse. 

Og årh tusind tak. Dejlig at høre fra en pædagog at det er en god alder. 

Hun er også fyldt 4 når baby kommer til verden. Så mener heller ikke hun er så lille igen, når baby kommer til verden. 

Og ja vi er ikke så langt henne fra hinanden

og det har jeg ærligt ikke tænkt over. Hvorfor da?

Hvor lyder det bare dejligt! Det er skønt hun forstår det lidt  i må næsten tage hende med til en af scanningerne når nu hun går så meget op i det 

Er ikke sikker på vej tilmelder mig en før jeg har været til lægen (forhåbenligt i næste uge) og måske venter jeg også til efter en evt. tryghedsscanning  Syntes bare det kunne værd meget hyggeligt 

Anmeld Citér

30. december 2017

Love Angel

Oktober12 skriver:

Hvor lyder det bare dejligt! Det er skønt hun forstår det lidt  i må næsten tage hende med til en af scanningerne når nu hun går så meget op i det 

Er ikke sikker på vej tilmelder mig en før jeg har været til lægen (forhåbenligt i næste uge) og måske venter jeg også til efter en evt. tryghedsscanning  Syntes bare det kunne værd meget hyggeligt 

Nårh. Ja men det er også rigtig hyggeligt. Jeg har faktisk ikke været i terminsgruppe før. 

Ved jeres familier at i nu er gravid? Eller er det stadig hemmeligt?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.