MorTil3+ skriver:
Jeg har også borderline og ønsker bestemt heller ikke opmærksomhed, tværtimod. Men som andre skriver kan jeg også nogle gange reagere uhensigtsmæssigt heldigvis sker det meget sjældent efterhånden. Men da jeg var yngre skete det meget oftere og har mange gange været i slåskampe både med og uden våben og det er selvfølgelig noget der giver opmærksomhed, men det var bestemt ikke det jeg søgte, kunne bare ikke styre mine følelser. Efter jeg fik børn fik jeg lidt mere styr på mig selv men arbejder heller ikke, og passer egentlig mest bare mig selv, min familie og nogle få tætte venner. Bliver hurtig stresset hvilket gør at jeg får sværere ved at kontrollere mine følelser, så for mig er det bedst at ha fred og ro omkring mig, for at kunne fungere normalt og heldigvis for mig og min familie havde jeg en meget forstående sagsbehandler som hjalp mig med at få en førtidspension ellers havde jeg nok ikke haft mine børn hjemme.
Men det med at slogs forbinder folk vel heller ikke med opmærksomhed?
Jeg arbejder lidt.
Jeg bliver også let stresset, men jeg lukker følelserne indad, så alt bliver et kaos inden i mig.
Der er kun 2 personer jeg kommer til at have en uhensigtsmæssig adfærd overfor, det er de 2 personer som mine frustrationer gå ud over, nå jeg ikke kan have det inden i mig mere.
Anmeld
Citér