Har i også ømme bryster efter ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2017

Anonym trådstarter

HBV skriver:

Fra ægløsningen og frem til mens stiger mængden af progesteron. Hvis du ikke er gravid, falder mængden af progesteron drastisk ca et døgns tid inden mens og mange oplever at de skal tisse meget og ofte inden mens. Progesteron tilbageholder væske i din krop og derfor kan det føles som om at brysterne blir lidt større.

Hvis du er gravid, falder mængden af progesteron. Det stiger stødt efter udebleven mens.  

Håber det gav mening 

Tak for svar! Det er dejligt at få lidt facts og forstå sin krop lidt bedre  Og det er åbenbart mere normalt end jeg lige troede 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

27. december 2017

Anonym trådstarter

CBbaby skriver:

Du er sød. Men du skal bestemt ikke have ondt af mine SA'er :-) jeg har hormonspiral fordi vi ikke ønsker flere børn lige nu. Vores først er først med flere sygdomme og en lettere genfejl. Så vi vil vente et par år, til vi har fået mere ro. Men jo, herefter vil vi meget gerne have flere. :-) 

Jeg kom i tanke om, at var MEGET varm i fra ægløsning og op til udeblevet mens. Jeg fryser ellers altid. Men gjorde det aldrig som gravid :-).

jeg tog iøvrigt hurtigt på og vejede ca 35 kg mere ved fødslen og fik kapeltunnelsyndrom - det meste var vand, og så forsvandt kapeltunnelsyndrommwt også - men jeg håber da, at du undgår dette  

Jeg håber, at den er der for dig! Ellers kommer det nok snart!!! 

Forstår godt i gerne vil vente lidt så, det må være hårdt at have et barn der kræver lidt ud over det sædvanlige  Blev du også gravid med din datter på hormonspiralen?  Har aldrig hørt om kapeltunnelsyndrom, men det lyder meget ubehageligt at få så meget vand i kroppen :/

Tak fordi du håber på vores vegne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.