Hej derude, jeg står simpelthen i en situation hvor jeg ikke kan finde mig selv! Sagen er den at jeg stærkt overvejer at gå fra min kæreste, lang historie kort, så er vi bare ikke gode for hinanden og har ikke været det i mange år
På trods af at vi har været sammen i 10 års tid kender vi slet ikke hinanden, og har aldrig kunne snakke om tingene! Føler vi lever et overfladisk liv, og egentlig kun er sammen for tryghedens skyld.. Jeg har igennem mange år af veninder og familie fået at vide at jeg burde være gået for længst, for han er på ingen måde god for mig, og gør mig langt mere ked af det end glad, derudover er han her bare ikke som den far han burde være, og det gør mig trist at ønsket og drømmen om en kernefamilie aldrig bliver en relatet
Har prøvet så mange gange at få den familie skabt, men han har aldrig vist interesse for det, og lever egentlig et liv hvor han gør hvad der passer ham, og tit overlader min datter og jeg til os selv.. Men når alt så er sagt, så sidder jeg tilbage og stikker halen mellem benene, for jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at gøre noget ved det, jeg er så bange for at blive overladt til mig selv, ikke kunne finde et sted at bo og ikke at have råd til det! Jeg er lige begyndt i arbejde og har kun været der i få uger, så intet er sikkert.. Hvad skal der ske med samværet med vores datter, kan jeg klare det alene og hvordan? Skal jeg blive i den by vi bor i, så hun ikke skal rykke dagpleje eller skal vi starte et nyt sted? Jeg aner ingenting! Og det gør at jeg ikke tør tage springet, og dermed fortsætter i et forhold der gør mig ulykkelig
Undskyld den lange smøre!
Anmeld
Citér