Izas indlæggelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.744 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. april 2008

Lullaby

Søndag eftermiddag ringer min mor og siger at vi skal hente Iza fordi hun er meget varm og øv. Min mor passer hende imens vi er til konfirmation og vi drøner afsted for hun skal da selvfølgelig ikke passes hvis hun er syg. Da vi ankommer (10 min efter) er Iza meget varm og da vi kører hjem kaster hun op i bilen. Min mor fortæller at der er maveinfluenza igang på hendes arbejde og vi snakker meget om, at det nok er det Iza har pådraget sig. Mandag kaster hun op igen og det samme tirsdag. Jeg bliver mere og mere bekymret forhun får det ikke bedre, tværtimod værre. Feberen er over 40 og hun hænger bare. Tirsdag må vi ikke engang røre hende uden at hun græder og hun siger nu, at hun har ondt i nakken og maven. Jeg ringer til lægen og siger, at vi vil have hende tjekket. Min mand havde ringet mandag hvor lægen bare havde affærdiget os og sagt at hun bare skulle køre det ud.
Da vi ankommer til lægen tjekker han hende og sender os videre til børneafdelingen da han mener hun er lidt nakkestiv.
Vi ankommer og venter så flere timer på en læge der ikke mener at hun er nakkestiv men da hendes vejrtrækning er meget overfladisk vil de gerne tage et røntgen. Det viser sig så, at hun har en kraftig lungebetændelse.
Efter 3 dage er vi nu kommet hjem. Puha, en oplevelse. Jeg er SÅ glad for, at jeg pressede på for at få hende tjekket. Hun skal så stadig have pencillin de næste 4 dage men har det meget bedre og hun er glad igen nu hvor hun tirsdag slet ikke lignede min lille pige :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2008

Pia.

Lille pus da... sikke da et par grimme dage...

Håber snart hun er helt frisk igen...

Knus og tanker fra Pia.

Anmeld

11. april 2008

SaNiNa

Det må have været en hård omgang for jeres lille pige... Godt hun er ved at få det bedre igen...

Syntes vi hører meget om læger der bare "fejer"en af lige fortiden, det er rigtig ubehagelig at tænke på hvad der kunne være sket hvis du ikke hvade presset på...

det er godt der findes et moder instink...(staves)

Sanne

Anmeld

11. april 2008

MorCamilla

Hvor var det godt at du præssede på med at få hende undersøgt..
Jeg håber snart at hun er helt frisk igen.. :) God bedring med hende...

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.