Hvordan vænner vi hende af med at komme ind til os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod
Flomama skriver:

Jeg forstod  nu sagtens hvad du skrev  

Nemlig at det ikke løser så meget at være frustreret og prøve at ændre det fordi er naturlig adfærd og det formentlig vil fører til endnu mere frustration at prøve at tvinge hende til at lade være

Netop 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

22. december 2017

Anonym

Så små børn gør ikke noget af vane.

De følger deres instinkter,og deres behov.

Jeg har 3 stks liggene i min seng,og end til for 4år siden,var det også min helt klare holdning,at børn skal sove selv.

Men ting kommer til at se anderledes ud,når man så bliver konfronteret,med noget andet.

Ville jeg ønske de kunne sove selv??

Bestemt en gang imellem,men jeg trøster mig med,at det kun er en fase,og at det er sjældent,den 15 årig og dennes kærste,ligger i smørhullet. 

Anmeld Citér

22. december 2017

Stivdie

Profilbillede for Stivdie

Måske kan der laves en mellemløsning, hvis den med madrassen på gulvet ikke virker? 

Når hun er under to år tænker jeg måske i en periode at have en tremmeseng i jeres soveværelse som hun sover i. Så er hun hos jer = tryghed, men bliver stadig  sin egen seng og kan ikke forlade madrassen og kravle op til Jer. Bliver hun gal, kan I også tage kampen uden at vække den store. 

Anmeld Citér

22. december 2017

Miti's mama

Profilbillede for Miti's mama

Min ældste gjorde det i en periode. Endte med at vi i et par nætter gik ind på hendes værelse og sov når hun kom ind til os. Var hårdt i et par dage, men så var det slut med det. Hun ligger også og karter rundt i hovedet på en, så det var heller ikke holdbart.

Anmeld Citér

23. december 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Jupiter skriver:

Glemte du at læse hele mit indlæg? 

Nåh, men tak alligevel fordi du gav dig tid til at skrive det indlysende svar.

Jeg tænker at din kommentar om at hun er helt normal er virkelig virkelig malplaceret. Jeg har aldrig tænkt andet, og jeg har ikke berørt emnet i mit indlæg.

Jeg må også sige at jeg lige umiddelbart anser dig som værende en smule snæversynet. Alle er ikke ens, og behov og instinkter er bare forskellige.

Jeg behøver ikke forsvare mig og mine moder-evner overfor dig, og jeg tænker at du blot er en af dem som har behov for at lufte dine synspunkter lige så snart de stritter imod det du læser eller hører (hov, ja der blev jeg vist selv lidt snæversynet).

Fred være med det, og glædelig jul til dig 

Åh Gud hvor er jeg træt af folk som dig herinde. Det er et DEBATforum - ikke et "giv mig ret i noget jeg ikke selv kan hitte ud af forum" 

Carina kommer med et reelt svar - med menig bag, måske man kunne se sig selv sætte spørgsmål ved den opfattelse man først havde??  D

Anmeld Citér

23. december 2017

Jupiter

Profilbillede for Jupiter
12.05.13 og 28.04.16
SØS skriver:

Åh Gud hvor er jeg træt af folk som dig herinde. Det er et DEBATforum - ikke et "giv mig ret i noget jeg ikke selv kan hitte ud af forum" 

Carina kommer med et reelt svar - med menig bag, måske man kunne se sig selv sætte spørgsmål ved den opfattelse man først havde??  D

Hvor er jeg ked af at jeg skabte røre i din andedam 

Jeg har på intet tidspunkt bedt om at få ret. Jeg har også skrevet at lige præcis det Carina nævner, vil blive løsningen såfremt andre forslag ikke virker.

Så for mig var det indlæg et overflødigt "jeg er ikke enig, så jeg har behov for at markere mig"-indlæg, med en (i mine øjne) belærende tone. 

Jeg tager meget gerne imod kritik, alternativer osv. Og jeg har også besvaret hendes indlæg - netop fordi dette er et debatforum, og fordi mit indlæg ikke skal udvise "Jeg svarer kun dem der giver mig ret"-mentaliteten (selvom jeg synes det var spild af min tid) 

Maybe it's not about the happy ending, Maybe it's about the story?

Anmeld Citér

28. december 2017

Kurt_H

Tænker du ikke at hun er for lille til det?

Den store kom først ind på madras da hun var knap 3 tror jeg.

Men det kan selvfølgelig godt være at den lille er klar noget før 

Læg dem begge ind på en madras, så er dét problem løst...

Der findes børn som er urgamle før de ikke gider høre på daddy´s snorken og få mors lange hår i munden.... så giv dit barn tid... der er ingen grund til at tro at alle børn er ens... hvis alt i et menneskes liv kunne findes i en tidskalender, så ville der være flere arbejdsløse... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.