Hvad kan det være? Blod og udflåd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. december 2017

Anonym trådstarter

Hej. Er der nogle der har erfaring med det her? Min datter på 3,5 har i dag blod og udflåd i sine trusser, fandt jeg ud af da jeg havde hentet hende. Hun siger det har været der siden i morges. Kiggede så i hendes nattrusser og der er gulligt udflåd også. Og det er efter hun blev vasket inden sengetid. Bortset fra sjældne gange, som i morges da far ikke nåede det, så bliver hun vasket med vand og klud dernede morgen og aften. Og vi har aldrig oplevet noget lignende. Er helt bekymret. Ringer selvfølgelig til lægen i morgen tidligt. Overvejede vagtlægen, men hun har ikke feber, har heller ikke ondt, heller ikke når hun tisser. Hvad tror I det kan være? Underlivsbetændelse? Selv om hun er så lille? Jeg har ikke engang selv prøvet at have det.. Åh, hvad skal jeg gøre? Måske vagtlægen alligevel?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

20. december 2017

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hej. Er der nogle der har erfaring med det her? Min datter på 3,5 har i dag blod og udflåd i sine trusser, fandt jeg ud af da jeg havde hentet hende. Hun siger det har været der siden i morges. Kiggede så i hendes nattrusser og der er gulligt udflåd også. Og det er efter hun blev vasket inden sengetid. Bortset fra sjældne gange, som i morges da far ikke nåede det, så bliver hun vasket med vand og klud dernede morgen og aften. Og vi har aldrig oplevet noget lignende. Er helt bekymret. Ringer selvfølgelig til lægen i morgen tidligt. Overvejede vagtlægen, men hun har ikke feber, har heller ikke ondt, heller ikke når hun tisser. Hvad tror I det kan være? Underlivsbetændelse? Selv om hun er så lille? Jeg har ikke engang selv prøvet at have det.. Åh, hvad skal jeg gøre? Måske vagtlægen alligevel?

Hej,

Har du spurgt hende om hun fx har slået sig, kløet sig meget?

Anmeld Citér

20. december 2017

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hej,

Har du spurgt hende om hun fx har slået sig, kløet sig meget?

Jo, og hun siger det har hun ikke. Det eneste hun havde at sige omkring det var, at det har været der siden i morges, og fordi hun har siddet for længe i bilen. Prøvede at tolke hvad det kunne betyde, men er ikke blevet klogere. Ifølge far har køreturen til BH kun været de almindelige 5-7 min. Så ikke fordi det kunne være selen i hendes autostol der har siddet mærkeligt og gnavet lidt. Især når der åbenbart også er udflåd i nattrusserne. Så ligner nok noget betændelse, men jeg ved det jo ikke. Der er længe til i morgen tidligt..

Anmeld Citér

20. december 2017

Michfich

Profilbillede for Michfich
Elsker min lille ny familie

Kan godt forstå at du er bekymret synes ikke der er noget i vejen for at ringe og tage en snak med vagtlægen! Om ikke andet så kan det give lidt ro i sindet indtil i morgen.

Anmeld Citér

20. december 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker om det ka være blærebetændelse.

Det behøver ik at svie og klø, når man tisser. Vh Stine 

Anmeld Citér

20. december 2017

Anonym trådstarter

Michfich skriver:

Kan godt forstå at du er bekymret synes ikke der er noget i vejen for at ringe og tage en snak med vagtlægen! Om ikke andet så kan det give lidt ro i sindet indtil i morgen.

Det gjorde jeg nu. Lægen kunne ikke komme med en forklaring over tlf, andet end måske børneorm.. vi kunne komme over 22:40, men blev enige det nok er bedst for hende at vente til i morgen tidligt, når nu hun ikke har gener. Må nok væbne mig med tålmodighed.

Anmeld Citér

20. december 2017

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Tænker om det ka være blærebetændelse.

Det behøver ik at svie og klø, når man tisser. Vh Stine 

Ja, det kan jo sagtens være. Ser bare så skræmmende ud når der er blod.

Anmeld Citér

20. december 2017

Michfich

Profilbillede for Michfich
Elsker min lille ny familie
Anonym skriver:

Det gjorde jeg nu. Lægen kunne ikke komme med en forklaring over tlf, andet end måske børneorm.. vi kunne komme over 22:40, men blev enige det nok er bedst for hende at vente til i morgen tidligt, når nu hun ikke har gener. Må nok væbne mig med tålmodighed.

Ja det bliver sent for sådan en lille én og så længe hun er frisk nok ellers. I må hellere et smut forbi lægen i morgen så 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.