Efterår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2009

Muslingen

Vi har ikke efterårsferie. Vi gemmer den lige en måned endnu til vi skal til Australien. Nøj hvor jeg glæder mig!

Ville ønske jeg var lidt mere kreativ og lavede kastanjedyr og den slags med ungerne. Men jeg er altså ikke...  

Kh Fie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2009

Tina2

Susan1978 skriver:

ahhhh hvor vildt i også kommer.. ku være skøgt hvis vi så hinanden.. men der er jo nok ret mange mennesker..

Ej hvor fedt i også kommer!!!! Vi skal da helt sikkert ses!!!! Skal også ses med Sofie og Freya

Anmeld

13. oktober 2009

Tina2

tumle81 skriver:

Hey Tina

Det er pga mine bækkensmerter! Jeg har det så slemt nu at det er svært for mig at overskue hverdagene

Jeg blev ringet op fra sygehuset i går, efter at jeg havde været inde og snakke med en jordemoder og blive undersøgt, at de ville sætte mig igang på næste torsdag medmindre jeg gik i fødsel af mig selv inden selvf

Der er jeg 39+2, så baby er jo sådan set også klar på det tidspunkt. Er lidt spændt på det hele, men glæder mig bare til det er overstået, da jeg har så ondt nu

Knus Kathrina 38+0

huha, det lyder godt nok træls.... Ved hvordan du har det, har jo selv haft det begge gange......

Er dog heldigvis blevet fri for at blive sat igang, for jeg VILLE jo føde i vand med Milas..... Sku også ha gjort med Filuca, men det ku jeg jo slet ikke klare

Overvejer sgu at føde hjemme næste gang, for nu er der faktisk kun en stue tilbage på Aalb fødegang med kar og jeg skal ALDRIG føde liggende på en seng igen!!!!!! Ikke hvis jeg på nogen som helst måde kan blive fri i hvert fald.....

Anmeld

14. oktober 2009

Susan1978

Tina2 skriver:

Ej hvor fedt i også kommer!!!! Vi skal da helt sikkert ses!!!! Skal også ses med Sofie og Freya

undrer mig lidt over du ikke ved det, jeg har da skrevet et helt seperat inlæg om at vi skal derind og jeg er da overbevist om at du har set det..

nå men vi må jo prøve at se om vi kan ses ...  mobilos er jo opfundet.

jeg er godt nok spændt på om det er noget for pigenen eller om de faktisk synes det er for meget.

Anmeld

14. oktober 2009

tumle81

Tina2 skriver:

huha, det lyder godt nok træls.... Ved hvordan du har det, har jo selv haft det begge gange......

Er dog heldigvis blevet fri for at blive sat igang, for jeg VILLE jo føde i vand med Milas..... Sku også ha gjort med Filuca, men det ku jeg jo slet ikke klare

Overvejer sgu at føde hjemme næste gang, for nu er der faktisk kun en stue tilbage på Aalb fødegang med kar og jeg skal ALDRIG føde liggende på en seng igen!!!!!! Ikke hvis jeg på nogen som helst måde kan blive fri i hvert fald.....

Jeg er jo blevet sat igang både med Victoria og Valdemar, og havde faktisk håbet at kunne klare det selv denne gang

Må bare indse at det simpelthen er uudholdeligt som jeg har det nu. Det kan, når det er værst, tage mig over 10 min at komme op fra seng eller sofa

Håber stadsig at der sker noget inden, men tror det nu ikke...

Fedt at I er så mange der skal til bavian rock, jeg ville rigtig gerne have været derinde med Victoria, men det er jo utopi at jeg skulle kunne sådan noget på nuværende tidspunkt...

Knus Kathrina

Anmeld

14. oktober 2009

Tina2

Susan1978 skriver:

undrer mig lidt over du ikke ved det, jeg har da skrevet et helt seperat inlæg om at vi skal derind og jeg er da overbevist om at du har set det..

nå men vi må jo prøve at se om vi kan ses ...  mobilos er jo opfundet.

jeg er godt nok spændt på om det er noget for pigenen eller om de faktisk synes det er for meget.

Hm, det er sgu smuttet fra min hukommelse så  Sorry  Kan slet ikke huske jeg skulle ha læst I skulle med....

Synes bestemt vi skal ses det er ikke Aqua (som jeg troede) Filuca glæder sig mest til, det er Mohammed og Sukkerchok

Anmeld

14. oktober 2009

Tina2

tumle81 skriver:

Jeg er jo blevet sat igang både med Victoria og Valdemar, og havde faktisk håbet at kunne klare det selv denne gang

Må bare indse at det simpelthen er uudholdeligt som jeg har det nu. Det kan, når det er værst, tage mig over 10 min at komme op fra seng eller sofa

Håber stadsig at der sker noget inden, men tror det nu ikke...

Fedt at I er så mange der skal til bavian rock, jeg ville rigtig gerne have været derinde med Victoria, men det er jo utopi at jeg skulle kunne sådan noget på nuværende tidspunkt...

Knus Kathrina

Kan sgu godt forstå dig og SAGTENS huske hvordan det er at have ondt i bækkenet......

Jeg håber dog stadig du går igang selv inden, selvom chancen for at blive sat igang nok er størst... Rigtig meget held og lykke i hvert fald!!!!

Anmeld

15. oktober 2009

Susan1978

Tina2 skriver:

Hm, det er sgu smuttet fra min hukommelse så  Sorry  Kan slet ikke huske jeg skulle ha læst I skulle med....

Synes bestemt vi skal ses det er ikke Aqua (som jeg troede) Filuca glæder sig mest til, det er Mohammed og Sukkerchok

ja Sukkerchock er også det helt store hit her..  jeg er godt nok spændt på om det er noget for dem...  eller om det blir for meget.

Anmeld

15. oktober 2009

tumle81

Tina2 skriver:

Kan sgu godt forstå dig og SAGTENS huske hvordan det er at have ondt i bækkenet......

Jeg håber dog stadig du går igang selv inden, selvom chancen for at blive sat igang nok er størst... Rigtig meget held og lykke i hvert fald!!!!

Hej søde

Ja jeg ville også ønske jeg gik igang af mig selv inden men tror ikke helt på det. Det har jeg jo ikke gjort de andre gange

Glæder mig bare snart til det er overstået, så jeg forhåbentlig ikke skal rende rundt med disse smerter længere! Jeg nyder ellers min graviditet udover smerterne, det er jo sidste gang og det er bare med at nyde at mærke babyen sparke og få den lille guldklump i armene

Knus Kathrina 38+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.