Efterår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

Susan1978

holder i alle sammen efterårs ferie?

Vi gør ikke, men derfor skal ungerne da ikke snydes for lidt efterårshygge.

Igår samlede vi kastanier og Ea og jeg hyggede os med det igår aftes + at  ungerne hjalp med at lave kartoffel/porresuppe, som de så ik gad æde men det er jo  noget andet.

Jeg har fri på fredag, hvor der er børneloppemarked i nykøbing falster som vi har været til de sidste 3 år, der finder vi altid lidt gode bøger og sådan lidt.  Tænker jeg måske kan finde en gå cykel til Emil i år og måske også en cykel til Ea.

har i nogle hyggelige efterårsplaner?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

tumle81

Vi holder desværre heller ikke efterårsferie, men det er simpelthen fordi  jeg har så ondt i mit bækken at jeg ikke kan have dem begge hjemme hele dagen uden at blive helt ødelagt

I morgen kommer min bror og niece dog, og der skal Victoria være hjemme, så pigerne kan lege et par timer. Valdemar skal i vuggestue, da han ellers vil være efter dem hele tiden

Måske skal jeg sættes i gang i denne uge eller næste uge, så må nyde tiden med de to "store" inden baby kommer til verden...

Knus Kathrina 37+6

Anmeld

12. oktober 2009

Susan1978

tumle81 skriver:

Vi holder desværre heller ikke efterårsferie, men det er simpelthen fordi  jeg har så ondt i mit bækken at jeg ikke kan have dem begge hjemme hele dagen uden at blive helt ødelagt

I morgen kommer min bror og niece dog, og der skal Victoria være hjemme, så pigerne kan lege et par timer. Valdemar skal i vuggestue, da han ellers vil være efter dem hele tiden

Måske skal jeg sættes i gang i denne uge eller næste uge, så må nyde tiden med de to "store" inden baby kommer til verden...

Knus Kathrina 37+6

årh det er altså vildt du er så langt henne..  og tænk vi nåede slet ikke at ses inden du skal føde.  Det må vi råde bod på til foråret.

Anmeld

12. oktober 2009

tumle81

Nej det er simpelthen for ringe af os

Ja lad os tage revanche, det kunne være vildt hyggeligt...

Knus Kathrina

Anmeld

12. oktober 2009

Annette

Jeg holder ikke efterårsferie.
Det har jeg ikke råd til, da det vil blive på fagforeningen..
Oliver holder efterårsferie torsdag og fredag, hvor han skal op til sin far.
Han kommer så først hjem mandag efter børnehaven..
Måske jeg kan få ryddet lidt mere op i de dage hvor han ikke er hjemme, det er en del nemmere så :0))

Knus Annette

Anmeld

12. oktober 2009

Tina2

Det er så hyggeligt med efterårshygge og kastanjer

Vi har nok 20 af de edderkoppespind til at hænge i stuen  

Vi holdt efterårsferie i sidste uge, hvor vi var i Thisted et par dage og ellers i skoven + tøseshopping (filuca og jeg)

Så i denne uge er de i BH og DP igen, på lørdag skal Filuca og jeg dog med min veninde Trine og hendes datter Anna Sofie (som nu er i skole, men ellers har gået i BH med Filuca i 2 år) til Bavianrock i Parken Det bli'r sååå hyggeligt Rigtig tøsetur! Skal med toget fra Aalborg kl. 7 og er først i Aalborg igen ved 23-tiden

Kathrina, hvorfor skal du sættes igang? Hvor er det spændende og vildt det er SNART!!!!!

Hvad tror du selv det bli'r?? Jeg er så spændt på at høre

Anmeld

12. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ikke her... Kun Idun. Farmor havde spurgt om hun ville til køge, for der foregik alt muligt tam tam dernede. Så jeg tager hende med på arbejde i morgen og afleverer hende i køge til frokost også skal vi hente hende på fredag. Men jeg har ikke ferie. Jeg tager en halv fridag på fredag, så vi har lidt mere weekend.

Onsdag skal jeg i biffen med Kathrine efter arbejde...

Anmeld

12. oktober 2009

Susan1978

Tina2 skriver:

Det er så hyggeligt med efterårshygge og kastanjer

Vi har nok 20 af de edderkoppespind til at hænge i stuen  

Vi holdt efterårsferie i sidste uge, hvor vi var i Thisted et par dage og ellers i skoven + tøseshopping (filuca og jeg)

Så i denne uge er de i BH og DP igen, på lørdag skal Filuca og jeg dog med min veninde Trine og hendes datter Anna Sofie (som nu er i skole, men ellers har gået i BH med Filuca i 2 år) til Bavianrock i Parken Det bli'r sååå hyggeligt Rigtig tøsetur! Skal med toget fra Aalborg kl. 7 og er først i Aalborg igen ved 23-tiden

Kathrina, hvorfor skal du sættes igang? Hvor er det spændende og vildt det er SNART!!!!!

Hvad tror du selv det bli'r?? Jeg er så spændt på at høre

ahhhh hvor vildt i også kommer.. ku være skøgt hvis vi så hinanden.. men der er jo nok ret mange mennesker..

Anmeld

13. oktober 2009

tumle81

Hey Tina

Det er pga mine bækkensmerter! Jeg har det så slemt nu at det er svært for mig at overskue hverdagene

Jeg blev ringet op fra sygehuset i går, efter at jeg havde været inde og snakke med en jordemoder og blive undersøgt, at de ville sætte mig igang på næste torsdag medmindre jeg gik i fødsel af mig selv inden selvf

Der er jeg 39+2, så baby er jo sådan set også klar på det tidspunkt. Er lidt spændt på det hele, men glæder mig bare til det er overstået, da jeg har så ondt nu

Knus Kathrina 38+0

Anmeld

13. oktober 2009

Strack

Vores unger er desværre i børnehave.

jeg har dog fri imorgen hvor vi skal i Næstved storcenter og møde svampe Bob og eller s bare ha en rigtig hyggedag, det glæder jeg mig meget til.

Ungerne ved ik noget endnu, for var bange for det ik blev til noget da Lars har fået et attack, men han har det heldigvis nogenlunde nu

Katarina: det bliver godt nok spændende, glæder mig til at høre nyt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.