Hvad for en bil har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. december 2017

Tip!

Og hvorfor har du valgt den? 

Vi skal have ny nummer to bil, da jeg er ski** træt af vores smadrekasse.... 

vi har en stor 7 personers, så det vi skal have er en lille bil ala Citroën c1.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2017

ann-kristina

Vores bil nr 2 er en skoda citigo. Det er min og jeg er super glad for den

Anmeld Citér

19. december 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har en WW up. Genial lille bil.

Har haft den i 4 år, og der har aldrig været noget. Vh Stine 

Anmeld Citér

19. december 2017

Anonym

Vi har en Audi A3 som min mand bruger, da han kører langt og den kører længst på literen. Og så har vi familiebilen, en Audi A5 SB, som jeg bruger, da jeg sørger for alle 3 børn og den bil vi bruger når vi fx skal på tur/ferie. Jeg kører ikke så meget som min mand. 

Anmeld Citér

19. december 2017

Anonym

Vi har en Skoda Octavia RS, som skal sælges for vi har lige bestilt ny bil. En Audi SQ 5. 

Vi skal også have en lille VW Polo, som skal være til den som ikke kører børnene i inst. 

Jeg ville aldrig vælge sådan en mini bil, af frygt for en påkørsel hvor bilen bliver ramt bagfra og dermed tættest på børnene.

Anmeld Citér

19. december 2017

Janey

Profilbillede for Janey

Vi har en Toyota Rav4 og en Hyundai i40, som begge er biler, vi er glade for. Toyotaen trænger dog til en udskiftning, men vi har endnu ikke besluttet, hvad den skal skiftes til. Det bliver dog helt sikkert ikke en minibil af samme årsag, som en anden skriver. Der er ingen sikkerhed for børnene på bagsædet, hvis man bliver påkørt bagfra, så den størrelse bil, får mine børn slet ikke lov til at blive kørt i.

Vi har haft en Renault Clio, der blev påkørt bagfra. Børnene var heldigvis ikke med, men ved den påkørsel blev der så stor skade på den, at havde det været en minibil, var den blevet bøjet helt hen forbi en del af bagsædet.

Anmeld Citér

19. december 2017

Tip!

Janey skriver:

Vi har en Toyota Rav4 og en Hyundai i40, som begge er biler, vi er glade for. Toyotaen trænger dog til en udskiftning, men vi har endnu ikke besluttet, hvad den skal skiftes til. Det bliver dog helt sikkert ikke en minibil af samme årsag, som en anden skriver. Der er ingen sikkerhed for børnene på bagsædet, hvis man bliver påkørt bagfra, så den størrelse bil, får mine børn slet ikke lov til at blive kørt i.

Vi har haft en Renault Clio, der blev påkørt bagfra. Børnene var heldigvis ikke med, men ved den påkørsel blev der så stor skade på den, at havde det været en minibil, var den blevet bøjet helt hen forbi en del af bagsædet.

Jeg kigger også på en Hyundai, da den bare er så lækker og der er mere sikkerhed i den.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.