(juni) vis mig dit sovende barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2009

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg har opgivet at holde mig vågen for det, for selvom han sover og han har fået dynen over sig igen, så bliver den sparket af 2 sek efter igen... så vi har tændt for varmen så han ikke bliver helt kold af det

Den blå Phillip har på er faktisk en sovepose af samme grund og så bare et lille tæppe eller dynen over alt efter vejet. Den er bare rigtig god

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Den blå Phillip har på er faktisk en sovepose af samme grund og så bare et lille tæppe eller dynen over alt efter vejet. Den er bare rigtig god

Den er altså osse bare smart... vil se om jeg ikke kan finde en i drenge farve her i odense osse

Anmeld

14. oktober 2009

SaNiNa

Lige et sove billede af Nicklas som måtte overgive sig igår aftes

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2009

mor_sabina

Den er altså osse bare smart... vil se om jeg ikke kan finde en i drenge farve her i odense osse

IKEA har dem til 99!?

Anmeld

14. oktober 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

IKEA har dem til 99!?

tusind så glæder jeg mig til den nye ikea åbner her i odense i næste månede

Anmeld

14. oktober 2009

Barbamama

det bliver jeg nød til for vi har nogle rigtig urolig nætter lige fortiden ammer hver 1½-2 time så får vel max 3 timers søvn for når han så har spist så bliver der holdt fest.

puha.... Det lyder hårdt!!! Ja så er det bare med at sove!!!

Anmeld

14. oktober 2009

SaNiNa

michella80 skriver:

puha.... Det lyder hårdt!!! Ja så er det bare med at sove!!!

Ja jeg har ikke rigtig andet valg. men tor grøden hjælper lidt nu han sove 6 timer i træk i nat før han var sulten

Anmeld

14. oktober 2009

Barbamama

Ja jeg har ikke rigtig andet valg. men tor grøden hjælper lidt nu han sove 6 timer i træk i nat før han var sulten

ej hvor godt!!! Ja jeg PRØVER med stor ihærdighed at give Carla grød, men PUHA det smager grimt. Så jeg må vente lidt endnu

Anmeld

14. oktober 2009

SaNiNa

michella80 skriver:

ej hvor godt!!! Ja jeg PRØVER med stor ihærdighed at give Carla grød, men PUHA det smager grimt. Så jeg må vente lidt endnu

De sidste 2 dag har nicklas heller ikke været så glad for grøden, tror det er fordi vi har kæmpe med at han osse skulle have den dumme flaske sp den er droppet helt nu han vil heller ikke have sin sut mere lukker munden helt sammen og drejer hovede.

Så tror vi tager et par dage uden grød og så kan vi jo prøve igen

Anmeld

14. oktober 2009

Barbamama

De sidste 2 dag har nicklas heller ikke været så glad for grøden, tror det er fordi vi har kæmpe med at han osse skulle have den dumme flaske sp den er droppet helt nu han vil heller ikke have sin sut mere lukker munden helt sammen og drejer hovede.

Så tror vi tager et par dage uden grød og så kan vi jo prøve igen

Ja der er jo ikke andet at gøre end at prøve indtil de gerne vil have det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.