(juni) vis mig dit sovende barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.174 visninger
32 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

SaNiNa

Her er nicklas lørdag aften lige efter han har spist godnat

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

mor_sabina

Her er min guldklump med sin sutteklud

Anmeld

12. oktober 2009

SaNiNa

han er da bare pakket rigtig godt ind.

Nicklas vil slet ikke sove med sin bamse eller klud han kun sove ind til mig. (han er lidt moargal lige fortiden)

Anmeld

13. oktober 2009

Barbamama

Her er min dejlige datter Carla. Hun har en lidt for god evne til at havne helt oppe i sengegærdet selvom jeg lægger hende HELT nede i fodenden. Det tager hende kun 5min at komme derop og få dynen af. Ha ha ha

Anmeld

13. oktober 2009

SaNiNa

michella80 skriver:

Her er min dejlige datter Carla. Hun har en lidt for god evne til at havne helt oppe i sengegærdet selvom jeg lægger hende HELT nede i fodenden. Det tager hende kun 5min at komme derop og få dynen af. Ha ha ha

hihi den kedner vi alt forgodt her. og nicklas skal osse helst have hovede helt ned i madrasen

Anmeld

13. oktober 2009

Barbamama

Sanne og Nicklas skriver:

hihi den kedner vi alt forgodt her. og nicklas skal osse helst have hovede helt ned i madrasen

Det er simpelthen så skørt!! Ha ha ha. Jeg kan bare høre hvordan hun mosler rundt efter jeg har givet hende mad om natten. Så jeg holder mig vågen til hun ligger stille og så får jeg hende hevet på plads og givet dyne på. Hi hi. Nogle gange vågner hun og så kan vi starte forfra

Anmeld

13. oktober 2009

SaNiNa

michella80 skriver:

Det er simpelthen så skørt!! Ha ha ha. Jeg kan bare høre hvordan hun mosler rundt efter jeg har givet hende mad om natten. Så jeg holder mig vågen til hun ligger stille og så får jeg hende hevet på plads og givet dyne på. Hi hi. Nogle gange vågner hun og så kan vi starte forfra

Jeg har opgivet at holde mig vågen for det, for selvom han sover og han har fået dynen over sig igen, så bliver den sparket af 2 sek efter igen... så vi har tændt for varmen så han ikke bliver helt kold af det

Anmeld

13. oktober 2009

Barbamama

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg har opgivet at holde mig vågen for det, for selvom han sover og han har fået dynen over sig igen, så bliver den sparket af 2 sek efter igen... så vi har tændt for varmen så han ikke bliver helt kold af det

ha ha ha. Ja jeg kan simpelthen ikke falde i søvn før jeg er helt sikker på hun ligger godt og varmt. Vi har også varme på i soveværelset, men jeg synes der er skide koldt alligevel. Men ja det kan jo tage en halv time før hun ligger stille, men jeg sover ikke før hun er rolig.

Anmeld

13. oktober 2009

SaNiNa

michella80 skriver:

ha ha ha. Ja jeg kan simpelthen ikke falde i søvn før jeg er helt sikker på hun ligger godt og varmt. Vi har også varme på i soveværelset, men jeg synes der er skide koldt alligevel. Men ja det kan jo tage en halv time før hun ligger stille, men jeg sover ikke før hun er rolig.

det bliver jeg nød til for vi har nogle rigtig urolig nætter lige fortiden ammer hver 1½-2 time så får vel max 3 timers søvn for når han så har spist så bliver der holdt fest.

Anmeld

13. oktober 2009

JustAnotherName

SUK, hvor er børn dejlige ....også når de sover!    

Her kommer lige 6 forskellige billede af min lille sovende Celina
....både ældre og nyere billeder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.