Sengetider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
17 svar
12 synes godt om
18. december 2017

Anonym trådstarter

hvor gamle er jeres børn og hvornår kommer de i seng?

vores børn på 3,4 år og snart 6 år elsker, at blive puttet når vi har spist (vi spiser mellem 17-18) så putter de med iPad og tv. 

Vores den mindste sover mellem 18-19 og den store mellem 19.30-20.00.

hvordan ser jeres andres aftner ud?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

18. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Mine er 3 og 6 ligesom dine.

vi spiser ca kl 18.

Bagefter tuller de rundt og leger eller ser tv. Mellem kl 19-19.30 bliver der børstet tænder, tisset af og kommer i nattøj, så synger jeg 3 godnatsange og så sover de mellem kl 20 og 20.30. 

Og vågner kl 7 ca. 

Anmeld Citér

18. december 2017

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige
Anonym skriver:

hvor gamle er jeres børn og hvornår kommer de i seng?

vores børn på 3,4 år og snart 6 år elsker, at blive puttet når vi har spist (vi spiser mellem 17-18) så putter de med iPad og tv. 

Vores den mindste sover mellem 18-19 og den store mellem 19.30-20.00.

hvordan ser jeres andres aftner ud?

Min pige er 3½ år. Vi spiser ca kl 17, og så sidder vi og putter lidt mens der er tegnefilm på tv. Kl 18 kommer hun i nattøjet, tænderne børstes og så ind i sengen hvor vi læser lidt. Ca kl 18:30 går jeg ud igen, og hun falder selv i søvn. Kl 19 sover hun senest.

http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png

Anmeld Citér

18. december 2017

Miti's mama

Profilbillede for Miti's mama

Mine er 3 år og 10 mdr. Ca kl 18:30 kører vi bleskift, nattøj, olie (de har tør hud) og børstet tænder. Kl. 19 kommer den lille i seng, så hygger jeg med den store på sofaen med tv, hvor vi får børstet hår og lavet fletninger, og i seng ca kl 20

Anmeld Citér

18. december 2017

Panther

Profilbillede for Panther

Sidespor, men jeg er ret overrasket over, hvor mange børn der ser på en skærm inden de skal sove... Det siges da ikke at fordre en særlig god søvn?

Anmeld Citér

18. december 2017

Thea14

Vores datter er 4,5 år. Vi spiser aftensmad mellem 17 og 18 (alt efter hvornår vi er hjemme fra arbejde). Som udgangspunkt starter vi tandbørstning mm. 18.45 så hun ligger i sin seng kl. 19 og får 3 godnatsange og så sover hun. Nogen dage er hun så træt at hun kommer i seng tidligere.

lillebror på 3 mdr. Sover som vinden blæser  

Anmeld Citér

18. december 2017

Anonym trådstarter

Panther skriver:

Sidespor, men jeg er ret overrasket over, hvor mange børn der ser på en skærm inden de skal sove... Det siges da ikke at fordre en særlig god søvn?

Vores søn har adhd er på det tidspunkt ude af hans medicin, han kan på ingen måde finde ro hvis ikke kan får lov at sidde med hans iPad. Den mindste har ingen iPad, men nyder at slappe af med fjernsyn. Hun sover fint - men det er helt rigtigt, at man ikke anbefaler skærm før sengetid. 

Anmeld Citér

18. december 2017

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Vores søn har adhd er på det tidspunkt ude af hans medicin, han kan på ingen måde finde ro hvis ikke kan får lov at sidde med hans iPad. Den mindste har ingen iPad, men nyder at slappe af med fjernsyn. Hun sover fint - men det er helt rigtigt, at man ikke anbefaler skærm før sengetid. 

Derfor jeg prøvede at stille mig spørgende frem for belærende. Jeg ved, at der kan være individuelle situationer, hvor “normen” ikke er gældende.. er bare overrasket over, at det er inkluderet i næsten samtlige svar!

Anmeld Citér

18. december 2017

1518

Profilbillede for 1518
Panther skriver:

Min datter er ikke til at få til at sove, hvis hun har leget op til sengetid. Hun har brug for lidt skærmtid til at falde til ro. Så sover hun til gengæld også i løbet af maks. 15-20 minutter (inkl. lidt at drikke og 2 godnatsange). Men hun har også altid været helt ved siden af alle kasserne, de kloge gerne vil putte ungerne ned i 

Anmeld Citér

18. december 2017

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Vi spiser 17:30 efterfølgende leg eller bad

putnining 18:45-19:00

de er 10 måneder og 22 måneder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+