Forloves...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2017

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Personligt er jeg ikke så interesseret i at blive gift og selve brylluppet.

Mine forventninger ligger i frieriet, altså manden skal gøre noget romantisk og på knæ med en ring 

Jeg ville synes det var røv nedern hvis han gav mig et gavekort til en ring i julegave fordi vi evt havde "aftalt/snakkede om at skulle giftes"

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

18. december 2017

Nullertrold

Tror nok bare jeg dropper ringene.

Anmeld Citér

18. december 2017

Panther

Profilbillede for Panther
Nullertrold skriver:

Jeg synes, tråden har taget en lidt ærgerlig drejning.

Du kender din mand bedst, og hvis det føles rigtigt for Jer, så er det da sådan I skal gøre det!

Jeg er som sådan enig i de traditionelle regler, som andre opstiller, men det betyder jo ikke, at det er rigtigt for Jer.

Hvad I to har sammen romantisk, er ikke op til andre at bedømme. 

Anmeld Citér

18. december 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg syntes helt ærlig at du ska holde fast i din EGEN ide om hvordan du/i gerne vil gøre tingene!

I ka lave jeres egne traditioner osv.

Nu er jeg feks så mega uromantisk anlagt, at jeg nok aldrig bliver gift, og sku vi en dag vælge at gift os, bliver det helt sikkert uden ringe. Ingen af os går med smykker. Måske går vi bare på rådhuset med 2 vidner. Ingen fest osv, det ligger ik til os. 

Vi ville bare gøre det på VORES måde, og det er det jeg tænker andre også ska gøre! Vh Stine 

Anmeld Citér

18. december 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Man kan jo gøre som man vil, men traditionen hedder jo at man bliver FORlovet, dvs. lovet på forhånd til hinanden med henblik på at blive gift.

Så det med at opfatte forlovelse og giftemål som 2 nærmest uafhængige ting virker sådan lidt bizart.

Anmeld Citér

18. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg tænker også i skal gøre som i vil! Men du kommer nok til at skulle forklare hvordan og hvorledes en del gange. Jeg kender ingen voksne menneske der bliver forlovet uden at det betyder  giftemål indenfor en rimelig tidshorisont - eller når der er råd til det de vil have. 

Det der med at blive ringforlovede som en eller anden status på forholdet - er for mig noget der hørte teenage årene til jeg syntes dog selv det var enormt plat dengang netop fordi at være forlovet er noget man bliver når man er blevet enige om at skulle giftes i min verden. Om det så foregår på knæ eller ved at man taler om at man gerne vil giftes med hinanden, må folk selv om, men forlovet = bryllup i min verden  

Anmeld Citér

18. december 2017

Abracadabra

Profilbillede for Abracadabra
Nullertrold skriver:

Det skal du da ikke! Det skal bare være vielsesringe. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+