Arbejdet som handicaphjælper...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.150 visninger
10 svar
3 synes godt om
17. december 2017

Anonym trådstarter

Hej

Jeg arbejder som handicaphjælper, det meste af tiden er det også ok, men til tider laver jeg arbejdsopgaver hvor jeg tænker om det hører til det at være handicaphjælper...

Jeg syntes det er svært at sige nej, da jeg jo ikke vil miste mit job, men jeg vil heller ikke udnyttes, men da jeg er ansat som min borgers hænder og fødder, så er det svært at sætte en grænse.

Min borger har en kæreste, som også er ansat som hendes hjælper, og han laver absolut intet, så det er mig og hendes nattevagter som laver alt husligt, både ude og inde. 

Vil virkelig meget gerne, høre fra andre som har arbejdet som handicaphjælper.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Hej

Jeg arbejder som handicaphjælper, det meste af tiden er det også ok, men til tider laver jeg arbejdsopgaver hvor jeg tænker om det hører til det at være handicaphjælper...

Jeg syntes det er svært at sige nej, da jeg jo ikke vil miste mit job, men jeg vil heller ikke udnyttes, men da jeg er ansat som min borgers hænder og fødder, så er det svært at sætte en grænse.

Min borger har en kæreste, som også er ansat som hendes hjælper, og han laver absolut intet, så det er mig og hendes nattevagter som laver alt husligt, både ude og inde. 

Vil virkelig meget gerne, høre fra andre som har arbejdet som handicaphjælper.

Men hvis du er på vagt og din borger ikke har brug for dig, så kan du vil godt svinge støvkluden en times tid ?.

Anmeld Citér

17. december 2017

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Men hvis du er på vagt og din borger ikke har brug for dig, så kan du vil godt svinge støvkluden en times tid ?.

Det er ikke rengøring der er problemet, det har jeg fuld forståelse for at det er en del af mine arbejdsopgaver.