Han bruger aldrig tid på mig mere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2017

AnoMom

Smølfine123 skriver:

Så du giver han skyld med skyld på... og kalder ham respektløs..? Ja det er klart en metode til at fjerne al romantiske tanker eller ømhed for en.

Du er på vej ned af en forkert vej med den kommunikation

Jeg er helt enig her. 

Hvis nogen kaldte mig respektløs og blev sur over at jeg ikke følger min partners diktatur så gad jeg godt nok heller ikke at bruge hygge/putte timer. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

16. december 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger så bruger min kæreste stort set aldrig tid på mig/os mere. Jeg har nu for 4. aften i træk bedt ham hygge med mig på sofaen til en serie og gå i seng og putte lidt inden vi skal sove, han siger 10 minutter så kommer  jeg og efter en halv time sker der ikke en skid. Jeg er træt af at blive pisset på på den måde og han ved det godt. Han sidder altid med sin mobil eller ved sin computer når vores søn er puttet, ja han gør det faktisk også når vores søn er vågen.. jeg er de sidste 2. Dage bare gået i seng i ren arrigskab over at bruge både hele og halve timer på at vente på ham og han kan sagtens mærke jeg er vred på ham når han så endelig kommer. 

Hvordan får jeg ham til at forstå at det gør mig både vred og ked af det at han aldrig har tid til mig og er til stede? Det er absolut ikke første gang det står på og jeg er ved at få nok... Ja vi har det sikkert generelt bedre end mange andre men det her er et stort problem for mig. 

Hjælp mig kære kvinder, jeg bliver sgu ked af at blive tilsidesat på denne måde ...

Jeg har lært at være meget tydelig om, hvad jeg vil. Min kæreste bliver også tit oppe i flere timer, efter jeg er gået i seng. Og jeg holder ikke til at gå i seng efter midnat i hverdagene. Vi er på det punkt meget forskellige.

Hvis jeg gerne vil have en hyggeaften, så foreslår jeg helt konkret et brætspil, en film eller en serie, vi kan se.

Hvis jeg gerne vil have min kæreste til at bruge aftenen med mig eller gå i seng med mig, så siger jeg det. Direkte og uden skyld. Jeg kysser, aer og krammer ham naturligvis i løbet af dagen, men når jeg er på vej i seng og gerne vil have ham med, så siger jeg det direkte: “Skat. Jeg vil gerne give dig et blowjob. Har du lyst til det nu?” - “Jeg vil helt vildt gerne knalde med dig. Vil du ikke med ind og knalde, inden jeg falder i søvn?” - “Jeg har brug for, du kommer ind i seng og holder om mig.” - “Har du brug for at blive i sofaen lige nu, eller vil du med ind og bolle?” Og så får han lov til at svare. Nogle gange svarer jeg så med et glimt i øjet: “Jamen, så klarer jeg den bare selv.” Uden at være sur. Han må godt sige nej til sex, og han må også godt vide, jeg altså har lyst. Og at jeg har lyst til ham. Han vælger jo noget fra ved at blive liggende på sofaen. Og sådan er det. Men jeg gider heller ikke bruge min energi på at blive sur over det. Så har han fået tilbuddet og sagt nej til det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+