Han bruger aldrig tid på mig mere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
11 svar
18 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2017

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger så bruger min kæreste stort set aldrig tid på mig/os mere. Jeg har nu for 4. aften i træk bedt ham hygge med mig på sofaen til en serie og gå i seng og putte lidt inden vi skal sove, han siger 10 minutter så kommer  jeg og efter en halv time sker der ikke en skid. Jeg er træt af at blive pisset på på den måde og han ved det godt. Han sidder altid med sin mobil eller ved sin computer når vores søn er puttet, ja han gør det faktisk også når vores søn er vågen.. jeg er de sidste 2. Dage bare gået i seng i ren arrigskab over at bruge både hele og halve timer på at vente på ham og han kan sagtens mærke jeg er vred på ham når han så endelig kommer. 

Hvordan får jeg ham til at forstå at det gør mig både vred og ked af det at han aldrig har tid til mig og er til stede? Det er absolut ikke første gang det står på og jeg er ved at få nok... Ja vi har det sikkert generelt bedre end mange andre men det her er et stort problem for mig. 

Hjælp mig kære kvinder, jeg bliver sgu ked af at blive tilsidesat på denne måde ...

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

15. december 2017

BML

Profilbillede for BML
Kærlighed og kaos ??

Jeg tror ikke helt at han fanger dit budskab..  hva med at fortælle ham, “hey, jeg savner dit selskab i sengen om et kvarters tid, kunne du have lyst til det!?

Der findes intet bedre end min familie 

Anmeld Citér

16. december 2017

Anonym

Der er ingen mennesker der er tankelæser!! Så du bliver simpelhen nød til at fortælle ham det!!

hvad du kommunikere ud er måske ikke det han opfatter!!!

Anmeld Citér

16. december 2017

Anonym trådstarter

BC skriver:

Jeg tror ikke helt at han fanger dit budskab..  hva med at fortælle ham, “hey, jeg savner dit selskab i sengen om et kvarters tid, kunne du have lyst til det!?

Er prøvet, både direkte og indirekte ...

Anmeld Citér

16. december 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der er ingen mennesker der er tankelæser!! Så du bliver simpelhen nød til at fortælle ham det!!

hvad du kommunikere ud er måske ikke det han opfatter!!!

Er gjort, han har direkte fået af vide jeg syntes det er respektløst at han bare fortsætter det han er igang med og jeg helt mister lysten til at være i hans selskab når han pisser på mig på den måde... Jeg har mest af alt lyst til at tage hjem til noget familie nogle dage så han forhåbentlig begynder at savne mig men nærmeste familie bor 3 kvarter væk og sønnen går i dagpleje i byen hvor vi bor..  

Anmeld Citér

16. december 2017

ChesireKitty

Profilbillede for ChesireKitty

Min mand gør noget lignende. Jeg beder ham om at komme hen i sofaen og putte, han siger lige et øjeblik eller jeg skal lige gemme og så sidder jeg ellers bare der og blomstrer.

I min/vores tilfælde er det ikke fordi han ikke vil sidde og hygge på sofaen eller mangler respekt for mig (selvom tanken også var der i en overgang for mig), men simpelthen bare fordi han bliver for fanget i det han laver og "glemmer" hvad han har lovet eller i hvert fald mister tidsfornemmelsen.

Hos os har det hjulpet at stille tingene lidt anderledes op. I stedet for at sidde og glo, så laver jeg noget andet. F.eks. siger jeg, "Jeg går lige ud og sætter en opvask over, når jeg kommer tilbage igen, skal vi så se et afsnit af vores serie?" når jeg så kommer tilbage, har han haft tid til lige at blive færdig og så siger jeg bare, "Kommer du?" og det gør han så som regel.

Anmeld Citér

16. december 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Måske han ikke har samme behov som dig.

Måske han har et behov for at koble af alene.

Hvis han er stresset på jobbet eller lignende kan det være derfor han sidder alene og slapper af.

Jeg må indrømme at jeg ikke helt kan se problemet men jeg har også et behov for at sidde alene og bare gøre det jeg har lyst til.

Det er på ingen måder hver aften vi ser fheemsyn sammen.

Jeg kan godt sidde i en anden stue og læse imens han sidder med tv eller com. 

Men start med at spørge ham om han har det godt  og om alt spiller og så kan du jo derefter sige du savner hans selskab. 

Men hvis han siger han har brug for alene tid må du jo acceptere at han ikke har det samme behov for puttetid på sofaen som dig.

Anmeld Citér

16. december 2017

Ena

Profilbillede for Ena

Prøv at snakke med ham i stedet for at skælde ham ud og fortælle ham, hvad du synes om ham og hvad han gør om aftenen. Jeg synes ikke det er respektløst at bruge aftenen på sig selv og det man har lyst til, og ikke bruge tiden på at sidde sammen med sin partner i sofaen og se det samme i fjernsynet eller gå i seng samtidig. Men jeg synes det er respektløst at kræve at ens partner skal lave det, man selv har lyst til uden at tage hensyn og tale om det som ligeværdige.  

Anmeld Citér

16. december 2017

Smølfine123

Profilbillede for Smølfine123
Anonym skriver:

Er gjort, han har direkte fået af vide jeg syntes det er respektløst at han bare fortsætter det han er igang med og jeg helt mister lysten til at være i hans selskab når han pisser på mig på den måde... Jeg har mest af alt lyst til at tage hjem til noget familie nogle dage så han forhåbentlig begynder at savne mig men nærmeste familie bor 3 kvarter væk og sønnen går i dagpleje i byen hvor vi bor..  

Så du giver han skyld med skyld på... og kalder ham respektløs..? Ja det er klart en metode til at fjerne al romantiske tanker eller ømhed for en.

Du er på vej ned af en forkert vej med den kommunikation

Anmeld Citér

16. december 2017

Smølfine123

Profilbillede for Smølfine123
Smølfine123 skriver:

Så du giver han skyld med skyld på... og kalder ham respektløs..? Ja det er klart en metode til at fjerne al romantiske tanker eller ømhed for en.

Du er på vej ned af en forkert vej med den kommunikation

Hvad gør du for at opfylde hans behov. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.