Anonym skriver:
Det gør mig ondt at du har mistet!
Jeg vil fortælle hende da jeg jo vendée tilbage uden graviditet som ellers er meldt ud på arbejdet.
Gav den ekstra tid dig det du havde brug for?
Det er svært at svare på. Jeg fik mere ro på ja, men jeg tror de to uger ville have været givet bedre ud, hvis jeg havde holdt dem direkte efter aborten. Set i bakspejlet, så håndterede jeg det helt forkert. Jeg var kun i 10. uge, og derfor var der ikke meldt ud til kollegerne endnu (chefen vidste det, da jeg havde døgnkvalme fra 7. uge, og jeg ville gerne at han var forberedt, hvis nogen kommenterede på jeg var temlig uoplagt). Jeg valgte, helt tosset, at jeg ikke kunne rumme at tale om det, og at mine kolleger derfor fortsat intet skulle vide, og så arbejdede jeg ellers derudaf. Jeg holdt til 5 uger med 180 km/t og så stod jeg pludselig med syngende stress-symptomer. Det var dér, min chef sendte mig hjem i 2 uger. Først en måned senere fortalte jeg de nærmeste kolleger, hvad der egentlig var årsagen.
Jeg var grådlabil, når jeg skulle forholde mig til aborten og ved mens i små 5 måneder til jeg testede positiv igen.
Anmeld
Citér