Julegaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

Nadi

Ja vi nærmer os jo med hastige skridt og i år har jeg besluttet mig at overlade Oliver's ønskeliste til Dennis efter at jeg fik høvl for at brokke mig over at han ikke fik penge som "han" KUN havde ønsket sig og alligvel fik alt muligt andet.

Og så har jeg købt den første julegave. Det gjorde jeg for flere måneder siden, og nøj hvor er det svært at holde på sådan en hemmelighed. det er nemlig til Dennis og han skal have en billet til Sports Galla 2009. Jeg GLÆDER mig bare sådan til at give ham den! Han er jo en sports-tosse og jeg håber bare det bliver århundredes julegave.
Mit store problem er bare hvad jeg ønsker mig til mig selv, jeg har bare ingen ønsker. Fik stort set alt hva jeg ønsker mig i fødselsdagsgave, hva med jer? Hva ønsker I jer??

Knus Nadia, som er i total efterårshyggehumør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Plysbjørnen

Puha det var faktisk et godt spørgsmål, jeg ønsker mig bl.a. en servietholder og serveringsbakke fra TripTrap. Og nogen nye gryder. og Lidt tøj.

Anmeld

12. oktober 2009

Grynt

Ønsker mig alt lige fra make up, gavekort til div forretninger (tøj mm), CD'er til en lille Global brødkniv .

Har skrevet ned her på computeren hvad min families gaveønsker er, og opdatere den jævnligt.

KH

Anmeld

12. oktober 2009

Anja

Vi har en ønskeseddel på computeren, som vi løbende skriver på, hvis der er noget vi generelt ønsker os.

På min står der pt røde Angulus støvler, en lækker regnfrakke (til de våde gårdvagter på skolen), et vaffeljern, et lilla tørklæde

Anmeld

12. oktober 2009

bette

hmm ja det er altid det store spørgsmål.. ved faktisk ikke hvad jeg ønsker mig af min mand... bum bum.. tænke..

men ellers ønsker jeg mig gryder og pander.. trænger sådan til nye, regner med at det er svigermor der står for det hun synes ihvertfald jeg trænger gevaldigt hehe.. gør jeg nok også

tja ellers er det gavekort til tøj eller sko... hmm tjaa mere ved jeg ik lige pt

Anmeld

12. oktober 2009

Muffinmus

Aner det ikke, hverken til mig selv eller mine unger.

Tror William skal ønske sig et cars sengesæt til hans fede bilseng og bil billeder og gardiner. Ellers ved jeg det ikke lige.

Ønsker mig abb. på Basserne og Anders And

Og gavekort til wellnes i Viborg, enten massage eller ansigtmassage + behandling...så lækkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.