Billed-spam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

Tynen

Surprise, surprise.. Så kommer der lige en omgang billeder fra mig igen igen igen og igen
Når man ikke lige ved hvad man skal skrive, kan man da altid tæppebombe jer med lidt billeder fra weekenden..

Nogle af dem er lidt same same (Som Bacon ville have sagt), men gik lige amok da begge børner var vågne og glade på samme tid.
Stella er simpelthen så glad for ham og kysser og putter ham hele tiden.. Det går altså lige i hjertet!

Stella blev forresten så underligt stille da jeg var ved at skifte Paw, og ikke uden grund.
Hun havde simpelthen fundet min makeuptaske og liiige givet sig selv en makeover.
Hold kæft, vi var flade af grin og jeeez hvor blev hun sur da hun skulle vaskes

Ellers lidt blandet fra en skovtur med hende fra min IRL-MG, Stella der er svært tilfreds med sin dekoration fra DPén, lidt madlavningshjælp og så af hendes nye brugte legehus som hun brølede af grin foran..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Lise

SKØNNE og smukke unger Tynemor!

Anmeld

12. oktober 2009

..

Hvor er de bare skønne

Kommer helt til at savne Smilla som er i dp og Mikas som ligger ude i barnevognen - måske jeg snart skal gå ud og vække ham..

Blev lige inspireret, må blive bedre til at inddrage Smilla i madlavningen!

Anmeld

12. oktober 2009

Tynen

Hvor er de bare skønne

Kommer helt til at savne Smilla som er i dp og Mikas som ligger ude i barnevognen - måske jeg snart skal gå ud og vække ham..

Blev lige inspireret, må blive bedre til at inddrage Smilla i madlavningen!

Tark, I 2!

Ja, jeg sidder også helt mutters tilbage - Den ene er i DP, den anden ligger og bobler udenfor

Jeg kan i hvert fald kun anbefale at inddrage dem lidt i madlavningen (Måske jeg også selv burde lære at lave mad engang   )  - Stella synes det er herresjovt at "skrælle" kartofler med en svamp og hælde vand i gryder m.m.  

Anmeld

12. oktober 2009

Nadi

SKØNNE billeder!!

Kan bare slet ikke vente til Lillesøster kommer til verden, det ser simpelthen bare så hyggeligt ud. Og du har givet mig en forventning/HÅB om at livet som mor til to er langt nemmere end mor til en

Anmeld

12. oktober 2009

Tikki

Fine fine billeder - ih nogle guldunger  Ha ha ha kender den med makeup-tasken alt alt for godt. Iza har nu fået sin egen taske med tomme læbestifter osv. - det er SÅ sjovt. I går gik hun i mit parfumeskab - desværre tabte hun en af dem så den gik i stykker - føj føj føj hvor der stank af parfume - virkelig koncentreret parfume overalt i lejlighedenb.....og bagefter synes hun lige, hun skulle have neglelak på også. En rigtig lille dåse er hun

Anmeld

12. oktober 2009

Kaufie

Dejlige billeder Tyne-mor.

Specielt billederne af dine to herlig unger på sengen går da lige i den muskel, der styrer tårestrømmen.....

Aldrig for tidligt at lægge en perfekt make-up...

Anmeld

12. oktober 2009

Marco2

Æææælsker at se billeder Tynen.

Og det ser da ud til at i voldhygger hjemme hos Jer.

Fortæt du bare med at spamme

Ag

Anmeld

12. oktober 2009

Muffinmus

he he, hvor er søde sammen..

Og hvor stig være stolt af lille paw når han sådan ligner ham

Og Stella og vist også blevet en rigtig fars pige hva...drengetøs, men med en liiiiile hang til tøsemake up LOL

Anmeld

12. oktober 2009

Susan1978

tak for kigget Tunis, det var da nogle dejligt billeder.. 

her indrager jeg også gerne ungerne i madlavningen så vidt det passer ind og de kan enes om at stå på skamlerne.. Emil plejer nemlig at skubbe Ea væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.