Er der noget galt med min baby? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2017

Nel

Profilbillede for Nel

Det lyder også som noget min datter var igennem. Hun gad bestemt heller ikke blive holdt tæt og det var i den periode at hun ville have flaske liggende og ikke arme. Hun blev tosset hvis hun blev lagt i stilling i armene for at få flaske. Det gik over igen.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

14. december 2017

Stivdie

Profilbillede for Stivdie

Som de andre siger er der både et tigerspring og et appetitspring omkring de 3-4 måneder, som giver anledning til en baby, der ikke opfører sig som den plejer, bliver gal på brystet/flasken, ikke vil sove men hellere se verden, er urolig og grædende, osv.

Det går over igen 

Anmeld Citér

14. december 2017

Wheelybug

Profilbillede for Wheelybug

Her gør min lille pige det samme, hun er 3 måneder. Her hjælper det at ligge hende i sin seng (bedside crip ved siden af mig) eller i hængevuggen, så stopper gråden efter 10 sekunder og hun putter og hygger sig og lukker øjnene. Har forsøgt med at tage hende op efter hun faldt til ro for at putte men så skreg hun igen og blev rolig da jeg lagde hende igen hehe -så nu er det mere mor der er ked af at lillepigen ikke vil aftenputte 

Anmeld Citér

24. december 2017

Kurt_H

Profilbillede for Kurt_H

Livet er et læringsrum som ingen kan undgå, men må gå igennem med en positiv indstilling ellers spænder man ben for egen udvikling.

Så når et barn gør "oprør", så lærer barnet en masse ting om det samfund (lokalt eller globalt) som barnet er en del af !

Nu gælder den regel så bare at den voksne skal lægge sine parader ned, så der kan være optimale forhold !

Husk på at børn mærker enhver forandring hurtigere end voksne, fordi det selv-stændige/udviklende regelsæt er instinkter hos børn.

Børn skal lige nå en vis alder før at de kan "bestemme selv", hvad de vil og ikke vil... Her tænker jeg bla. på ble-fasen som forekommer at være meget svær for nogle forældre at komme igennem !

Sæt barnet på potten og spil sangen fra Frozen: "Let It Go"

Det kan intet barn i dén alder modstå og resultatet er der hver gang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+