Er der noget galt med min baby? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.245 visninger
13 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2017

Anonym trådstarter

Hej piger!

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind her, en ting er at min søn ikke vil sove (som i SLET IKKE). Han er helt umulig at putte det ender med han bare græder indtil han blir så udmattet at han ikke kan holde øjnene åbne. Det skær i mit hjerte!

Udover jeg ikke kan putte Ham gider han heller ikk være i mine arme længere! Han sparker med arme og ben og er så hidsig. Hvis jeg ligger ham til brystet, slår han bare med armene og skriger

Burde det ikk være i mine arme han slap af? Da han var spæd sov han KUN i mine arme og nu vil han bare ikk være hos mig. Er der noget galt med Ham? Har jeg gjort noget forkert? Er han utryg eller er dette helt normalt? Han er kun 3 en halv måned..

Det gør mig så ked af det at han ikk vil være tæt på mig 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

13. december 2017

kesuh

Profilbillede for kesuh

Hej piger!

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind her, en ting er at min søn ikke vil sove (som i SLET IKKE). Han er helt umulig at putte det ender med han bare græder indtil han blir så udmattet at han ikke kan holde øjnene åbne. Det skær i mit hjerte!

Udover jeg ikke kan putte Ham gider han heller ikk være i mine arme længere! Han sparker med arme og ben og er så hidsig. Hvis jeg ligger ham til brystet, slår han bare med armene og skriger

Burde det ikk være i mine arme han slap af? Da han var spæd sov han KUN i mine arme og nu vil han bare ikk være hos mig. Er der noget galt med Ham? Har jeg gjort noget forkert? Er han utryg eller er dette helt normalt? Han er kun 3 en halv måned..

Det gør mig så ked af det at han ikk vil være tæt på mig 

Hvad med Øjenkontakt søger han det? Ondt i maven? Afføring? Tænder?

Ellers få tjekket hans ører.. Hvis der er problemer med ørene, så gør det mega ondt at blive lagt ned med hovedet.. Pga trykket vil øges inde bag ørene 

Anmeld Citér

13. december 2017

Anonym trådstarter

kesuh skriver:

Hvad med Øjenkontakt søger han det? Ondt i maven? Afføring? Tænder?

Ellers få tjekket hans ører.. Hvis der er problemer med ørene, så gør det mega ondt at blive lagt ned med hovedet.. Pga trykket vil øges inde bag ørene 

Ja han er ellers helt sig selv, han kan os uden problemer ligge ned eller i mine arme stille og roligt når han skal spise.

Men når det putte tid er han så urolig jeg slet ikke kan holde ham Fordi han bare spræller. Han har været sådan en uges tid nu . Kan det være en fase?

Anmeld Citér

13. december 2017

ChesireKitty

Profilbillede for ChesireKitty

Det er vist bare en fase de skal igennem - begge mine har i hvert fald haft en periode hvor de havde det sådan, omkring samme alder.

Anmeld Citér

13. december 2017

Anonym trådstarter

LoveEnough skriver:

Det er vist bare en fase de skal igennem - begge mine har i hvert fald haft en periode hvor de havde det sådan, omkring samme alder.

Også hvor de ikke faldt til ro hos dig? 

Anmeld Citér

13. december 2017

AnoMom

Profilbillede for AnoMom

Lyder fuldstændig som min søn i den alder. Det er en fase/tigerspring. 

Anmeld Citér

13. december 2017

ChesireKitty

Profilbillede for ChesireKitty
Anonym skriver:

Også hvor de ikke faldt til ro hos dig? 

Ja. De har ellers begge været meget kontaktsyge, men lige omkring de 3-4 måneder (5 for min søn, som er præmatur), er der bare lige den der periode hvor de ikke kunne finde ro, uanset hvad man gør.

Begge mine unger er så "særligt sensitive", men jeg har hørt om den samme periode fra mange andre mødre - én af mine veninder går igennem det lige nu.

Anmeld Citér

13. december 2017

Anonym trådstarter

Åh gud hvor lettede det lige mit hjerte! Har gået og dunket mig selv i hovedet at jeg måske gjorde noget forkert siden han bare gør alt hvad han kan for ikke at være tæt på mig.. tusind tak for jeres svar!

Anmeld Citér

13. december 2017

MorTilN

Profilbillede for MorTilN
Mor til den dejligste dreng

Min søn gjorde det samme i den alder. Af hvad jeg har erfaret på de her lidt over 5 mdr Min søn er nu så passer det med at han har det som en reaktion på at hans verden har ændret sig og han bliver mere bevist eller at han har lært noget nyt... Det simpelthen for kedeligt at sove så han kæmper helt vildt imod at skulle sove 

Du vil for evigt leve i mit hjerte far

Anmeld Citér

13. december 2017

Mamalou

Profilbillede for Mamalou

Enig i at det er et tigerspring/fase. Der findes en app ‘Vidunderlige uger’ den synes jeg er god. Den regner ud hvornår baby er i et tigerspring, gennemsnitlige længde, tegn og hvilken betydning fasen/springet har for barnets udvikling

Mamalou -   stolt mor til Villads 16.05.11

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.